Friday, June 11, 2010

SIAPA MAHU PUJUK HATI AKU NI SILAKAN BERBUAT DEMIKIAN



Aku putus cinta lagi.. Hahahaha... Suka plak aku kan? Sedangkan dalam hati Masyaallah... Macam Tsunami...


Nampaknya peluang kedua yang diambil tidak dapat dimanfaatkan dengan sebaiknya. Entahlah mungkin kami memang tak ada jodoh. Walaupun sukar nak terima, aku perlu pujuk hati menerimanya dengan hati terbuka.

Si dia tegur aku nampak gembira tapi sesungguhnya memang aku sedih, tak gembira langsung seperti macam yang dia katakan. Terlalu banyak kesimpulan luaran dan kesangsian mungkin itu yg membuatkan hubungan kami tidak berjaya.

Tambah aku yang tak berapa nak reti pamerkan perasaan dan mungkin dia juga begitu. Menangis macam mana pon tak akan mengubah apa2 dh. Sebab tu dia selalu fikirkan yang bukan2 pasal aku. Dan aku pon macam tu gak.

Hahaha... Ketawa lagi?? Ketawa dalam tangisan boleh?


12 comments:

  1. bersabarlah.. mungkin akan tekui org y lebih baik..;)

    ReplyDelete
  2. hurm.. xreti nak pujuk.. cuma boleh ckap bersabar la byk2...

    ReplyDelete
  3. hahaha aku tak pandainak pujuk orang... PEACE...

    ReplyDelete
  4. Si gadis manis..
    Ketawalah ! ketawa sampai menanggis !

    Menanggis adalah satu bentuk luahan yang unik dan ada magisnya .

    Pasti kamu akan merasa lega ! sabar yeaaa..

    ReplyDelete
  5. lagu tilu ni gambar perasaan sekarang ea?

    sabar...


    senyum je. walau dalam hati macam apa, teruskan tersenyum

    ReplyDelete
  6. dun wori..ade lg kot yg lebih seswai..=)

    ReplyDelete
  7. jgn sedih ok..kumbang bukan seekor..
    dan lelaki yg baik itu masih bersepah2 diluar sana..

    berfikiran positiflah sentiasa semoga ada hikmah yg manis menanti kamu selepas ini..

    ReplyDelete
  8. gi mandi bunga la oii
    hahaha

    ReplyDelete
  9. takpe..byk ag laki ader diluar sana..agpun umo pun masih muda kan..;)

    teruskan brusaha..hehe

    ReplyDelete
  10. salam.. akak.., sbar byk2 taw...
    mgkin da laki yg lbey baik tuk kak nnti.. :)
    byk2kn bdoa taw... :)
    go acha fghting dear!!!

    p/s ; akak blik cni bila?

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi