Sunday, July 4, 2010

DIKEJAR PONTIANAK

Semalam aku mimpi kena ligan dengan pontianak. Memang aku lari tak cukup tanah. Dah la awal tu aku nak kuar pintu tu tertutup sendiri. Jenuh aku dok pulun buka.

Bila pintu dh terbuka aku lari yang hantu tu plak dok ligan aku lagi. Entah mimpi pesen apa la ni... Macam tak ada mimpi lain.

aDuyaiiii....



LIGAN = KEJAR

PESEN = FESYEN

8 comments:

  1. dasat mimpi tu..
    len kali basuh kaki sebelum tidur ya

    ReplyDelete
  2. a kl citizen,

    bukan setakat basuh kaki, siap mandi lg hehe

    ReplyDelete
  3. Mimpi mainan tidur tapi boleh berpeluh dibuatnya

    ReplyDelete
  4. Aida Ali,

    mmg berpeluh..
    nasib baik tak terkencing sm..

    ReplyDelete
  5. Mimpi kena kejar perempuan. he he he

    ReplyDelete
  6. takut nye!confirm kalau niesz susah nk tdo balik..

    ReplyDelete
  7. hahhahha...aku terbayang pontianak tu tunggu kamu buka pintu baru kejar lagi haha~

    (isk2 jgnlah aku pla mimpi g2 mlm ni ya hehhehe)

    ReplyDelete
  8. kalau yg kejar tu edward cullen okey je kan

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi