Sunday, July 11, 2010

KALAU KAU RASA KAU HEBAT, BAIK KAU LIHAT INI DULU BARU KAU TAHU SIAPA LAGI HEBAT!!


ADEQ SAPA LA NI????

ISH ISH...


11 comments:

  1. ya Allah....bertuah punya budak!!!
    Turunnn!!!
    Turunnn!!!
    Turunnn!!!
    MakLah babab punggung tu karang!




    Hi..hi...comelnya!

    ReplyDelete
  2. mak aihh...main panjat2, tapi die senyumm je =)

    ReplyDelete
  3. senario ni dah biasa di tengok..lebih2 lagi kalau anak ramai macam ai..huhuhu!!!

    dan tem nilah mak2 beradu suara sape lebih nyaring..kihkih!

    ReplyDelete
  4. CK Lah,

    hehehe..

    kalo suruh turun lg dia naik tinggi

    ReplyDelete
  5. Puan Aina,

    belum tgk dia panjat2 pastu tunjuk peace lg..

    keh3..

    ReplyDelete
  6. mak dara,

    kena bersiap sedia tutup telinga jer la..

    hehe

    ReplyDelete
  7. hehee mcm adk pupu ct yg skrng ni mak ngasuh.. :)
    dye ska pnjat cmtu.. :)

    p/s ; chumelnya bby ni.. (^_^)
    ank spa akak? :)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi