Wednesday, August 11, 2010

1 RAMADHAN KU SAMBUT PENUH SENYUMAN

Assalamualaikum~

Salam Ramadhan Al-Mubarak.

1 Ramadhan sudah~ Sekejap je kan rasanya. Pejam celik, pejam celik tengok kalendar dah 1 Ramadhan.

Macam-macam yang berlaku dan tanpa kita sedari, setiap hari berlakunya setiap peristiwa dan peristiwa itu akan bertukar menjadi kenangan. Sama ada kenangan yang ingin kita ingati atau ingin kita lupakan.

Perhubungan yang erat menjadi renggang dan yang terputus menjadi sebaliknya. Rahsia kehidupan siapa yang tahu?



Namun, hidup perlu diteruskan. Dan sempena 1 Ramadhan ni aku nak ucapkan selamat berpuasa dan berterawih kepada semua. Sambutlah Ramadhan ini dengan menambah pahala serta kurangkan dosa. Hehehe =)





~Senyumlah walaupun saat anda berduka~




9 comments:

  1. slm ramadhan...slmt bpuasa juga..

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut hari raya..


    >>___________<<

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan, seronok dapat berkenalan dengan gadis kampung separa bandar, kan comei tu, dah tunjuk muka....

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi