Monday, August 16, 2010

ROOMATE KU FOREIGNER SIRI 2

Salam Ramadhan Al-Mubarak~~

Hari tu aku ada cerita pasal aku dapat roomate foreigner dari Africa kan? So lebih kurang sebulan lebih juga la aku ber "roomate" kan si Nadia ni.

Setakat ni alhamdulillah tak ada apa-apa masalah yang timbul. Dia pon ok. Muslim kan. Setiap kali lepas solat mesti baca Yassin. Sangatlah ok jika nak dibandingkan dengan aku ni kan.

Bila aku cerita dekat kawan-kawan aku yang sengal tu ada plak sorang kawan aku ni yang kami gelarkan mulut neraka hahaha... Kenapa mulut neraka? Ada kisah disebalik tu hehe..

Bila aku cerita yang roomate aku tu lepas solat je baca Yassin si mulut neraka ni cakap " Hang tak rasa terbakar ka? Lama-lama hang pon terbakar sebab hari2 dia baca yassin" Hahaha.. Statement tak bleh blah... Bengong betul. Hahaha...

Bagi orang lain tu memang gurauan kasar, tapi bagi aku tu sekadar gurauan. Memang aku tak amik hati pon. Kawan-kawan aku semua memang kepala senget sket dan sebab itulah dia digelar mulut neraka hahaha..

Kalau orang yang tak biasa mungkin memang akan terasa hati, tapi bagi aku dh biasa sangat dh. Jenis aku pulak jenis tak kisah la nk gurau cm tu pon. Kenal pon dh lama. Kalo yg baru kenal gurau cm tu memang nak makan penyapu la..


KAWAN-KAWAN KU YANG SENGAL



Berbalik pada roomate aku si Nadia tu, family aku ada suruh bawa balik dia. Tapi bila fikir balik macam mana aku nak bawa balik. Aku dah la naik motor balik kampung sekali bawa dia balik, dia pakai dengan jubah-jubah siap berpurdah lagi naik motor hahaha.. Lawak kowt...

So nanti-nanti la kalau aku ada kereta ka boleh la bawa dia berjalan-jalan kat kampung aku tu. Bila lagi kan mana tau lepas ni dia nak bawa aku berjalan-jalan kat Afrika pulak kan hahaha


=P



TAK KENAL MAKA TAK CINTA



20 comments:

  1. cun tak ???kem salam kat beliau ye...hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahah, memula heran gaks naper kena terbakar? rupa2nya roommate rajin baca yasin... hih hih hih, ada-ada ajer

    ReplyDelete
  3. haish..nama nadia?? gapo samo namo ngn eden dah ni? hehe.

    ReplyDelete
  4. Mak su,

    hehehe.. member mulut neraka memang nk kena bakar la dia tu..

    hihihi

    ReplyDelete
  5. walaweyhh best gilaaaa rumet african


    bg dia mkn sambal belacan weh.

    ReplyDelete
  6. sesumpah,

    silap2 budu pon dia makan...

    kalah aku kowt hehe

    ReplyDelete
  7. makdara,

    hahaha... bleh dapat tiket free kowt...

    ReplyDelete
  8. sy aritu dpt rumate org bangladesh!! sgt x best...sbb x boleh bising langsung..gelak pon xleh! pastu kitorang gaduh dlm bilik, die report kt fellow, trus fellow dtg bilik warning sy ng member..hahaha.jahat kan!

    ReplyDelete
  9. aliesya,

    uish...

    smpai gelak pon xleh...

    memang patot gaduh pon... hehehe

    ReplyDelete
  10. mmg tak bole blah.. ade lesen ke bwa motor ..hehe

    ReplyDelete
  11. salam..

    raya nanti bwa lah ke rumah.....

    ReplyDelete
  12. Life Kami,

    lesen kapal terbang pon ada taw hehe

    ReplyDelete
  13. sekamar rindu,

    salam...

    raya nanti dia p AS raya umah untie dia

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi