Tuesday, September 21, 2010

18SX :MAIN TELOQ

Semalam aku chat dengan sorang budak ni

Member lama aku.

Aku pon tanya dia

"Dok watpa tu?"

Dia jawab

"Main teloq hahahaha..."

Aku:

"Amboi!!!!" (baca:dalam nada marah)

Dia jawab:

"Napa nak join???"

Aku:

"Mai aku nak pijak sampai pecah"

Dia:

"Ingat teloq ayam ka?"

......................................................................

Kalau hang tau tu bukan teloq ayam awat yang hang dok buat loqlaq dengan aku?

Hang ingat aku ni apa???

Kuang ajaaaqqqqqqq........ betoiiii!!!!

Bengong betoi laki cam ni.

Aku pijak-pijak juga sampai pecah.

Tak reti nak hormat orang langsung

Nak melawak tak kena cara.



Muka baik tapi pangai???

36 comments:

  1. aiyo..... sengaja mahu 'bakar' orang ker mulut dia tu?

    ReplyDelete
  2. ish3. bia muke jaat. tapi pagai..vah vah. baekkkkk~ hehehe

    ReplyDelete
  3. muka baek pangai cam gampang!! haha

    truk tul owg cmtu...

    ReplyDelete
  4. hebat tak sangga la dapat melawak lagu tu tuh.....

    ReplyDelete
  5. haha! pijak jer! biar bersepai2 teloqnya...eh!

    ReplyDelete
  6. Adeh biasa la lelaki..hoho

    Beb..kalau hati kita terluka..kita x nampak tapi kita boleh rasa...walau luar kita nmpak ok je..tp bila dalam sana berdarah..mati segala jiwa..namun ada 3 ubat...

    Airmata..menangislah lepaskan keperitan itu.
    doa...minta pada Dia beb..Dia yg pegang hati-hati kita.
    Masa..hanya masa akan bawa kita jauh dari kenangan pahit itu...

    If ade pape nak share.aku ade

    ReplyDelete
  7. dia maksudkan teloq itik kowt... ahahaha..

    ReplyDelete
  8. kebanyakkan bebudak la ni memang cm tu..ckp kuangjaq..lawak x kena tmpt!

    ReplyDelete
  9. senaknya membca N3 ni hahahahah...

    ReplyDelete
  10. mizz sue,>>>> i pon benciikkk



    mak su >>>> ke dia nak kena bakar mcm kes sosilawati?

    ReplyDelete
  11. sofia, >>> hahaha... perasan hebat



    aujinz >>>> ho ho ho

    ReplyDelete
  12. LUMUT,

    aku cari hang semalam..

    tapi aku tak tau nak cari kat mana

    ReplyDelete
  13. solihin,

    telur itik lebih besar dari telur ayam

    hakhak

    ReplyDelete
  14. hentakbelipat,

    tak kena pijak lg dh rasa senak?

    tetttt... hikhik

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi