Thursday, September 2, 2010

ADA 2 KISAH: KISAH PUTERA DAN PUTERI

Hari ni 2 hb kan?


So hari ni befday budak ni bersama emak beliau iaitu jatuh hari yang sama.




Happy befday.

Aku first ok wish kat dia pastu terus dia telefon hehe..

Ini adalah kawan aku merangkap ex aku masa zaman sekolah-sekolah dulu hahaha..

Still kawan ok?



Ini pula adik bucuk aku si puteri.


Semalam call dia.

Tak dan nak apa-apa lagi dia dah tanya

Adik: Atak, atak tat ana? (Kakak,kakak kat mana?)

Aku: Kakak kat Penang.

Adik: Atak tat Ineng? Ineng tu tat ana? (Kakak kat Penang? Penang tu kat mana)

Dalam hati aku "La.. sudah macam mana nak gtau dgn budak yang berumur 3
tahun ni yang Penang tu kat mana?

Aku: Kakak dok kat sekolah kakak la kat Penang. Kakak balik hari jumaat ni

Adik: Atak alik ri at'? Laaa... (Kakak balik Jumaat? Laaa...)

Hahaha time ni aku dah tergelak dah punya la pelat nak sebut Jumaat bunyi at' ja kih3..

Tang La...yang panjang tu memang akan ada kalau dia cakap.

Bila dok sembang-sembang pastu nak letak tipon dah

Aku: Ok adik bye muaahh

Adik: Bye muaaah...

Pastu kan tiba-tiba dia panggil

Adik: Atak..

Aku: Ya..

Adik: Taik hidung..

Aku: Ish loqlaq aihh

Adik : (Dia dok gelak-gelak dah)

Bertuah punya adik hang cakap dengan kakak hang sambil korek hidung ka?

Mau terkejut beruk kalau orang tengok.

Tengok tu dia boleh dok buat muka terkejut



Tak puas lagi tengok telatah dia?

Nah amik 1 lagi pic









Adik, adik, awat la hang ikut pangai kakak hang yang cun ni

Hahaha..


16 comments:

  1. bagus la hubungan masih baik. jgn musuh2 :)

    ReplyDelete
  2. Mofasad,

    yang ni boleh buat kawan lagi..

    yang lain.........

    ReplyDelete
  3. celebrate besday sama dgn mak..payah nk dapat tu klu bln yg sama tu belambak la..ni trikh yg sama..1 dlm 1000 kot..hehe.

    ReplyDelete
  4. Hemy,

    ex ja banyak tapi sorang pon tak lekat haha

    ReplyDelete
  5. pak cik lie,

    sebab tu dia jadi anak kesayangan mak dia..

    hehe

    ReplyDelete
  6. comel nyer adik ko..
    geram aku..
    aku xleh tgk kalo comel2 ni tau..
    hehe

    ReplyDelete
  7. hepy besday utk derangg..

    tomei adik ko GKSB oiii..

    ReplyDelete
  8. cute jer ex you tu.... dah tawen dah lom?

    dan comel jer telatah adik kecik nya, pandai borak :)

    ReplyDelete
  9. study kat penang kat ne,..??mie kat uitm,..;)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi