Saturday, September 18, 2010

AKU SAKIT JIWA???




Ini N3 jiwa-jiwa.

Sebab aku tengah sakit jiwa sekarang.
Tak paham dengan diri sendiri.
Bila tiada kau rasa diri kau tak lengkap.
Tapi bila dah ada kau rasa takut untuk melengkapkannya.



Ya aku penakut.
Kenangan lalu dah banyak mengajar aku.
Berkali-kali aku dilukai.
Aku jatuh, aku bangun semula.
Tapi aku jatuh lagi.


Dan sampai saat aku tak dapat nak bangun lagi.
Ada yang hadir cuba membantu aku untuk bangun semula.


Namun semua itu seketika.
Dia biarkan aku jatuh lagi.
Berkali-kali aku jatuh.
Aku cuba bangun semula walaupun sakit itu masih terasa.



Sekarang,
ada yang cuba ingin membawa aku merasa bahagia itu.



Aku takut.
Takut untuk merasa perasaan itu lagi.
Takut seandainya dibiarkan jatuh sendiri lagi.



Apa ni???
Kenapa ketakutan tu terus menghantui aku?



Arghhh
aku sudah sakit jiwa agaknya.


Ya, jiwa aku sakit.







Jangan memberi harapan seandainya tak bisa menjadikannya kenyataan


7 comments:

  1. sama.
    jatuh..payah nak bangun b'diri smule
    Bila dah boley bgn,
    dia dtg smule..
    but then bia kita jatuh lagi..
    dan nak bgn smule.. masyaAllah..susah yg amat..
    taP kne cbe dan terus usaha jugak.
    kekuatan tak boley d'tggu..taP perlu dibina.

    all da best.
    may Allah bless. :)

    ReplyDelete
  2. haih..bila mai k0la perlih nih~hahaa,suka2!!!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi