Monday, September 27, 2010

AMPA NI PASANGAN YANG JENIS MACAM MANA?




Ampa ni jenis penyabar ke tak? Ampa boleh sabar tak kalau kena melayan kerenah orang yang mengada-ngada ni?

Ampa boleh sabar? Perghhh... Aku salute beb... Sebab aku bukan jenis penyabar nak melayan kerenah orang yang gedik dan mengada-ngada ni. Aku ni perempuan, kira ok lagi la jika nak dibandingkan dengan lelaki yang terpaksa melayan kerenah GF ampa yang mengada-ngada.

Mengada-ngada macam mana tu?

Contohnya kena panas sikit tak boleh, datang jemput lambat membebel tak henti-henti. Nak makan itu, nak makan ini. Nak barang yang mahal-mahal. Kalau keluar nak pergi tempat yang exclusive jer. Nak naik kereta tak main la motor kapcai ni.

Ha amik hang. Ampa ada ka GF macam ni??? Kalau yang jenis merungut lagi la. Senang cerita banyak songeh.

Kalau lelaki yang banyak songeh plak setakat ni aku tak ada pengalaman lagi. Yang jenis suka control ada. Itu tak boleh, ini tak boleh. Bila join apa-apa cakap aku ni suka menonjolkan diri la nak popular la, sedangkan kuat cemburu. Banyak cekadak betol. Dah memang aku ni aktif dari sekolah so dah terbiasa nak buat macam mana kan?

Oh lupa plak, ada jer kawan yang jenis banyak songeh ni. SMS reply lambat dah berduyun-duyun miscall masuk. Sabaq-sabaq la. Rimas betul lelaki macam ni. Ada sekali tu aku sound terus
"Macam orang ni tak ada keja lain nak mengadap SMS dia ja? Sabaq-sabaq la. Cuba belajar bersabaq sket. Ni lambat sket dh misscall. Macam orang ni tak ada keja lain?"

Hahaha... Kira dengan aku ni main suka hati sound ja kan? Kih3.. Yala mana boleh tahan, dok misscall banyak-banyak kali, bising. Tak kan nak p toilet nak berak pon nak kena habaq? Boleh la pikiaq kowt "owh dia lambat reply, dia p toilet kot" atau "dia ada keja ni, ni mesti dok SMS sambil wat keja" kan senang kalo pk macam ni?

Apa-apa pon kalau ampa dapat pasangan yang jenis gedik dan mengada-ngada ni bawa bersabaq la banyak-banyak nowh? Kalau ampa pulak jenis yang macam ni, jangan la ngada-ngada sampai melampau sangat. Satgi depa bosan depa buang ampa dari hidup depa baru ampa ketahuan.

Aku mengada-ngada ker? Jom la couple kalau ampa nak tau ahahaha...
Melawak ja nowh.. =)




GAMBAR HIASAN


25 comments:

  1. makwe jenis tak sabar gua serabut...ttdo pun kene marah..ehhe

    ReplyDelete
  2. aku yg serabut tgk gf org ngada2 hahha^^

    ReplyDelete
  3. gedik dgn ngada2 tu same kan??kan?kan?

    ReplyDelete
  4. ahahhaa.. mmg mampoih kalo dpt awex byk komplen nie.. naya woo..
    kalo gedix2 manja tu xpa lg.. haha.. ;-p

    ReplyDelete
  5. solihin,

    gedik2 manja macam i ker?

    auuwww....

    ahaha

    ReplyDelete
  6. Dulu aku ada awex jenis gedik tahap gaban punya...
    Setahun je aku tahan dengan dia. Gaduh puluh2 kali, lepas tu baik balik sebab aku sayang kat dia. Bila dh tak tahan, aku tinggalkan dia.
    Padan muka dia...mengada2 sangat.
    Lepas tu dia dtg balik, merayu...
    OK le aku terima balik, sebab aku sayang dia. Lepas tu gaduh balik...padan muka aku...!
    Ni le yg dinamakan mengada2 dan gedik, jenis yang suka orang ikut cakap dia saja, kalau tak ikut, semuanya serba tak kena....!

    ReplyDelete
  7. datang jemput lambat membebel tak henti-henti.

    aku spesis ni, pantang dengan org yang dtg lambat. terus naik angin.haha

    ReplyDelete
  8. gedik2 nimmg payah naik rimas dibuatnyer,member2 yg gedik pn sama juge..
    jadi jauhilah dri anda dr segedik..hehe

    ReplyDelete
  9. hazzy,

    jenis aku senyap jer

    pastu tarik muka kih3..

    sendiri mau ingat la hikhik

    ReplyDelete
  10. life kami,

    yeah mari jauhkan diri dari segedik

    kih3..

    ReplyDelete
  11. sume benda kena berpada2..tak kira la gedik ke manja ke..kena berpada..terlebih kalu..menyampah

    ReplyDelete
  12. serabut wei kalo macam tu.... lebih cari awek oerator tepon.dah kompom2 dia akan reply cepat. hahahahah JEMPUT MELAWAT
    LATIHAN MENYUMPIT

    ReplyDelete
  13. secara jujurnya bersikap mengongkong terlebih2 adalah 1 benda yang boleh kira bodola sebabnya bf/gf je pun. belum tentu lagi bawak ke kahwin

    ReplyDelete
  14. Kadangkala mengongkong tu ada baiknya sebab : Lelaki bila dia sangat sayang kat gf dia akan sayang betul2 (sebab dalam pala dia,ni la bakal isteri aku)so kalau gf dia terlalu exposed sgt,maka ramai la kumbang sengal dok ushaa..melepas beb... sebab tu la dia lagu tu tak lagu ni he3..

    ReplyDelete
  15. JOM JOIN JUST LETAK GAMBAR!
    http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

    ReplyDelete
  16. errrrrrr...tak terasa.hahaha...
    tapi sumpah aku meluat gila ngan orang yang suka miskol2 bila lambat balas mesej..ngekk la aku rasa..


    ha, jom kapel jom

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. aahhhaakkss.... macam2 ragam kan... tapi kena gak layan

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi