Wednesday, September 22, 2010

BAIK AMPA MENGAKU KALAU DAK......

Ampa tau dak aku ada adik umuq 3 tahun?

Dah macam anak aku dah beza sampai berbelas-belas tahun pulak tu


Hye nama saya Puteri Qistina Syakira



Sebelum ni aku sorang ja perempuan.


Nasib baik ada budak kecik ni tak la umi aku pening sangat sebab anak perempuan sulung dia ni pon pangai lebih kureng laki gak.


Tapi sekarang adik aku ni pangai dia nak ikut jejak aku dah.

Jenis lasak dan kadang2 kelolo gak.


Aku ni rajin ajaq dia yang pelik-pelik contohnya buat memek muka la, wat zombie la

dia ikut ja hehe



Sampai umi aku marah sebab aku ajaq yang pelik-pelik

Hahaha..



Tapi yang tak best nya adik aku si puteri ni suka memalukan aku gak

macam dalam N3 INI



Baru-baru ni gak dia telah memalukan aku sekali lagi.

Nak tau apa jom tengok video ni sampai habis.








Sampai hati hang adik....

kata kat kakak hang yang comel ni




Aku tak gemok sangat kan?

Baik ampa jawab YA kalau tak aku sunat ampa sekali lagi

hahaha

NOTACIKGADIS: AMPA BOLEH TENGOK VIDEO NI SAMPAI ABEH DAK?


21 comments:

  1. perangai budak2 mmg lagu tu, sabaq jer lah ;)

    hang tak gemuk aih (takut nak cakap apa2, takut kena sunat)

    lariiiii

    ReplyDelete
  2. huhu..comey ja..ala bdk2 kan..sabar ye..

    ReplyDelete
  3. fyza,

    ahaha memang kena sabar byk dgn budak ni

    ReplyDelete
  4. aku tkleh tgok video tu lagi...

    tp kalau nk kata ok gemok...err...entah..kat gambar leh letak gambar lama kan..ahahaha

    ReplyDelete
  5. adik aku dh besar blh jadi mak org dh..

    ReplyDelete
  6. tak gemuk aih...takkkkk...takkkk..

    ReplyDelete
  7. sy cakap katak, bukannya kakak.. nie awat yg terasa lbih nie? haha.. ;-p

    ReplyDelete
  8. comei gila adek tuh...
    rasa mcm nak cubet2...=)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi