Sunday, September 19, 2010

DARI MINUM AIR KENCING SETAN BAIK MINUM AIR KENCING AKU

Budak-budak sekarang.
Advance lebih yer?

Kalau just suka-suka nak bergambar je tak ada gambar lain ke nak posing?
Kena amik gambar macam ni eyh??



Apa kata orang yang tengok pic ni plak?



Posing macam ni pon boleh gak yer?








Dari hang minum ayaq kencing setan baik hang minum ayaq kencing aku?
Errr...

28 comments:

  1. takpun gua berak..

    air gua berak lagi best .. hahahaha

    ReplyDelete
  2. euwwww. dah tade prasaan malu ke. istghfar byk3

    ReplyDelete
  3. pasni GKSB bley kilangkan air kencing GKSB kasi diorang suma minum eh.. haha.. padan muka diorang.. ;-p

    ReplyDelete
  4. x malu btol dorg ni.. mcm berbangga plak dapat bergambar mcm tue. apa lah nk jadi dgn dunia zaman skrg niii..hmmm

    ReplyDelete
  5. budak2 kat malaysia zaman sekarang dah sama ngan org putih :)

    ReplyDelete
  6. MasyaAllah.. buat main diaorg ni, kena panah petir baru tau la..

    ReplyDelete
  7. perasan moden lah tue..

    aihhh ssh nak ata ... darah daging sendiri pn lom tentu lagi ni ... huhuhu

    ReplyDelete
  8. soklan pertama aku tgok..kalau mmg konon bukan dia punya..camne la leh ada kat dia botol tu..bukan senang2 leh dapat botol tu tepi jalan kalau just nak bergambar

    ReplyDelete
  9. ish3..
    dia mengaku Islam tapi...adoi..

    Islam pada nama dan keturunan

    semoga dia bertaubat and jadi umat Islam yang solehah..amin

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi