Saturday, September 18, 2010

HANG NI POMPUAN JENIS APA HA???

Cuba ampa tengok budak pompuan ni dok bergambar dengan apa?


Kalau pompuan macam ni aku dah tak tau nak kategorikan dalam golongan apa.

Dapat dari FB.

Memang kena kutuk kaw-kaw tapi dia boleh jawab "dah pandai buat pandai2 la BERTAHUBUAT"

ni ayat dia bagi bila ada orang komen suruh dia bertaubat.

BERTAHUBUAT HANG CAKAP?

Kalau hang mati tak dan nak bertaubat TAHUBUAT la ang dalam kubuq tu macam mana. Baru nak ketahuan ang kena seksa.

Apa nak jadi dengan dengan budak-budak zaman sekarang?


29 comments:

  1. haiiii mng xtau nk kta apa mintak2 kita dijauhkan dari terjebak macam ni nauzubillah ^__^

    ReplyDelete
  2. awat la jadik lagu tuh....iman da kurang,ish2

    ReplyDelete
  3. gula-gula kapas,

    bukan kurang iman dah tu..

    macam dh tak ada iman

    ReplyDelete
  4. ish.. perangai huduh x hingat!
    dala muka pon huduh.. eee.. yeekkk...
    jijik tol..

    ReplyDelete
  5. solihin,

    ish huduh ker?

    segak la tu cam perangai dia gk..

    ReplyDelete
  6. arak bgai perkara besa skrng !
    mereka tidak rasa malu dan segan untuk itu..
    dunia semakin tua

    ReplyDelete
  7. arak bgai perkara besa skrng !
    mereka tidak rasa malu dan segan untuk itu..
    dunia semakin tua

    ReplyDelete
  8. generasi melalut...bangga buat dosa.

    ReplyDelete
  9. Apa nak jadi manusia zaman sekarang ni, macam-macam ragam depa dok buat. Dok teriak kat semua orang, ckp dia dok minum arak..apa da

    ReplyDelete
  10. botol apa tah..hehe..

    *cun gak awek ni..tehee

    ReplyDelete
  11. dedin,

    dunia tidak tua, tapi manusia yg kembali ke zmn jahiliah

    ReplyDelete
  12. islam kah die?

    dunia smkin dekat dgn kiamat

    ReplyDelete
  13. awat muka dia macam pakai tepung gomak?haha

    ReplyDelete
  14. astaghfirllahalazim

    tebal nya make-up oi

    ReplyDelete
  15. abih tu setan nk mnum air apa? mengong...

    ReplyDelete
  16. Perempuan melayu? kasihan kan ..

    sedih tengok orang melayu dah tergelincir.. moga keinsafan datang pada hati dia nanti..

    ReplyDelete
  17. apa nak jadi budk zaman sekarang kalo dulu buat sorok2x..skunk berani buat depan2x..memang dh tak takut tuhan lah diorg nih....

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi