Friday, September 24, 2010

I NI PEMALU LA U...TOLONG PERCAYA OK?

Aku ni pemalu. Ampa percaya tak? Hahaha tolong la percaya Kih3..

Aku malu kalau kawan-kawan aku tau aku ada blog. Aku malu kalau depa baca blog aku. Pelik kan? Aku pon tak tau kenapa.

Ampa tau dak yang ampa kat blog ni tau aku ada facebook tapi orang yang dalam facebook tak tau yang aku ada blog.

Memang aku tak kecoh-kecoh kat FB yang aku ada blog. Aku pon tak tau kenapa aku malu. Segan la kalau orang yang kenai aku baca blog aku ni. Tapi dalam blog ni tak segan plak? Kih3..

Dalam blog lain, sebab aku kenai ampa dalam ni. Kalau ampa jadi member dalam FB pon aku tak kisah. Lagi bagus ada la.

Aku pon tak tau kenapa aku malu kalau kawan-kawan aku tau aku ada blog. Kalau yang dah tau, tau la kan kalau yang tak tau tu memang tak payah tau la hahaha..

Aku akan jadi malu bila kawan-kawan aku sebut-sebut pasal blog aku depan aku. Kalau dalam family aku pon sama.

Dulu umi n walid aku tak tau aku ada blog. Ni semua gara-gara sepupu aku. Boleh plak p bagitau kat walid aku. Tak shukeeee tawwww.. **gediks gler ayat cm ni** ahaha


Kadang-kadang bila adik aku jenguk-jenguk masa aku tulis blog pon aku marah. Tak suka ler. Bila depa kena marah, depa jawab "Ala satgi boleh baca gak". Kalau nak baca pulak mesti time tu aku tak dak. Aku malu. hehe.. Pelik betoi aku ni.

Entah la. Tak paham. Mungkin sebab kalau kat luar ni aku jenis gila-gila, happy jer slalu dan bila aku ada masalah n aku luahkan dalam blog apa yang aku rasa jadi cam tak best pulak kalau kawan-kawan aku tau.

Kalau boleh aku nak depa kenai aku yang hepy n gila-gila bukan nya gadis yang lemah n sedih-sedih. Tak macho la kan kalau depa tau aku ada masalah or sedih. Hehe.. So senyum-senyum slalu dan selamat beramal. Hekhek.


Aku nak selalu senyum macam ni




BZ wooo banyak assignment nak kena buat.

Terpaksa had kan masa untuk blogwalking.

Jangan lupa join contest.

Cau cin cau


22 comments:

  1. same lah !
    cukup x suka kalo kawan baca blog !
    tmbah2 kalo housemate..
    rasa len ja!
    haha

    ReplyDelete
  2. kadg benda yg kita tulis tu sesuatu yg dtg dari sisi diri kita yg lain..yg kita tak nak sesetengah org lihat.tp benda yg kita nak sorok tu lah org lg seronok.nk tahu

    ReplyDelete
  3. senyuman yang menawan!!! suke2...

    ReplyDelete
  4. Saya pon malu kalau kawan saya tau saya da blog.. ekeke... sebab tu saya tak letak gambar kat blog.. takut kawan2 yang rajing blogging tu terserempak.. haha..

    ReplyDelete
  5. fndrocka,

    mungkin,

    tapi setakat ni byk yg xtahu dari tahu

    hehe

    ReplyDelete
  6. huhu..samala..segan gak klu da mmber yg kenal kta taw kita ada blog..sbb 2 kat fb x ltk url blog..hehe

    ReplyDelete
  7. hahaha. leha oky jak. tapi malu bila nak taip entry depan orang~ hehehe.

    ReplyDelete
  8. errr... entry ni mcm dituju khas utk sy je coz menegur mu di wall FB smalam.. huhu.. ;-p

    ReplyDelete
  9. solihin,

    ahaha..xda la..cuma dapat idea dari c2..

    =)

    ReplyDelete
  10. malu tapi mou...jgn malu2 buat biasa jer...

    ReplyDelete
  11. gua pun kalau boleh tak nak org yang kenal gua, tau gua ada blog.

    kiranya blog ini utk tatapan insan yg tak kenal gua. tapi ketahuan juga dan menjadikan gua pun malu2.

    hahaha..

    ReplyDelete
  12. LOL,

    Lu malu2 sampai nampak muka sebelah jer

    hikhik

    ReplyDelete
  13. Haha...betoi...kAwan2 baca memang malu..tapi aku lagi best, bapak aku baca...siap cakap "Bapak baca blog along"..hahaha..tersedak aku

    ReplyDelete
  14. meaw pon malu jugak, nakkan kalau kita duk jiwang dalam entri tu....haiyoooooo,blushing gitu...tapi meaw dulik hape.wakakaka :D

    ReplyDelete
  15. Lebih kurang la.. tapi yg geram anak2 akak p g tau cikgu depa yg ibu ada blog ... terus tak leh nak kutuk bab2 cikgu cikgi or sekolah ... hahaha.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi