Tuesday, September 14, 2010

LU APA TAHU????

Semalam kawan gua ajak gua kuar lepak minum-minum kat area Jitra. Memang gua nak pergi. Lagipun dah lama tak jumpa member gua ni.

Masa dia call bila gua tanya "kawan baik" dia ada tak? Dia kata tak dak. So orait la kan. Bila gua dah sampai sekerat jalan dia sms kata "kawan baik" dia tu ada sekali.

Gua apa lagi terus u-turn balik rumah. Sory la bro hati gua masih pedih. Sakit dengan apa yang jadi. Gua tak bersedia lagi nak jumpa "dia". "Dia" yang dah berjaya melukakan hati gua dengan kata-kata bisa.

Biarlah apa orang nak cakap tapi sakit itu gua yang rasa. Kata-katanya yang melukakan hati gua ni masih tersimpan kukuh dalm hati.

Ya perempuan kalau terluka memang lambat sembuh. Kau lelaki apa tahu? Oh gua lupa, lelaki juga turut dilukai.

Eh apsal aku cakap guna gua-gua ni?

14 comments:

  1. time tengah marah tetibe gune gua2 ek. hehehe~

    tp mmg ye. bena pon kalo tgh marah xleh nk kaver. xpandai nk bermuke2 kalo dah sakit ati. huhuh~

    ReplyDelete
  2. huh..naseb baek u-turn balik, kalu emo terus pi langgar 'dia' lagi kacau..hihi
    *sabar2

    ReplyDelete
  3. erm... iye sabar byk2... kenape leh jd cm 2..?? sabar kn separuh dr iman...

    raye2 ni xbek tension2..
    yg pntg eppy... :-)

    ReplyDelete
  4. ubi, kalo langgar dia takut remuk plak motor hehe

    ReplyDelete
  5. sabar lerr..
    insyaAllah lama2 mesti ok.
    =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi