Saturday, September 4, 2010

MENGHIRUP UDARA YANG....

Assalamualaikum~~ Yuhuuu......

Aku dah sampai Aloq Staq.. Sungguh best bila dapat menghirup udara negeri sendiri wah wah ayat... Tak boleh blah haha...

Nampaknya ramai yang dah join contest Senyuman Maneh tu kan? Nanti aku p terjah tengok na? Pastu aku akan kemas kini untuk senarai peserta tu. Nanti kalau jenjalan kat sini boleh la tengok kat side bar tu ye?

Aloq Staq hujan la. Tempat ampa semua macam mana? Hujan gak ka? Ampa yang dok belajaq jauh-jauh tu dah selamat sampai umah ka? Semoga selamat semuanya ya? Berhati-hati bila memandu tu.


Alhamdulillah aku selamat sampai dari Penang ke Aloq Staq dengan motor buruk aku tu dan berjumpa dengan budak kecik ni..



=P


10 comments:

  1. aku baru perasaan banner contest hang tu ada gambaq yam
    kahkahkahakha

    meh komen kejap pasal iklan raya tv3 yang baru nih

    P/S : Iklan Raya Aidilfitri TV3 Tahun Nih Macam Ada Tak Kena! Ini Bukan Hari Natal....

    ReplyDelete
  2. hang org aloq staq jugak..hehee.. best la yer balik kpg,kim salam family..

    ReplyDelete
  3. Uih...gagah noh nek moto dari penang pi balik loqstaq....

    Loqstaq area mana tu???
    Mai la singgah taman uda raya nanti ..heheh

    -sharkox-
    Entri terbaru di Cerita Jejaka Kacak dari Sintok: Mari ushar TM UniFi "

    ReplyDelete
  4. life kami,

    orang loq staq la...

    hehe...

    ok insyaallah

    ReplyDelete
  5. he3...senyum maneh da sampai kampung..

    ReplyDelete
  6. mankuchai,

    dok kampung lagi lebaq senyum hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi