Monday, September 20, 2010

TAK SERASI TAPI SAYANG??


Serasi?

Susah nak cari pasangan yang betul-betul serasi.
Serasi dari banyak aspek.

Serasi untuk menyesuaikan diri antara satu sama lain.
Serasi dalam memahami diri masing-masing
dan yang paling penting
dapat menerima pasangan masing-masing seadanya

Yang sudah berpunya mesti dapat tahu sama ada ampa serasi atau tak dengan pasangan ampa.
Jangan tanya aku sebab ampa yang ada jawapannya.

Kalau rasa tak serasi tapi memang sayang gila-gila pada pasangan
jangan paksa diri untuk terus bersama
sebab nanti diri yang akan merana.

Ada cinta tapi tak serasi boleh di ibaratkan macam
ada pokok tapi tidak berbuah.

Serius jangan paksa diri kalau tak serasi.
Aku sendiri dah ada pengalaman yang akhirnya hubungan tu tak kemana.

Hanya sebab sayang kita tak hiraukan benda-benda lain sedangkan dalam perhubungan bukan hanya sekadar cinta dan kasih sayang tapi banyak lagi faktor yang kena ambil kira.

Aku bukan pandai sangat bab-bab cintan ni
Single lagi plak tu *promote ni hehehe*


Tapi ni berdasarkan pengalaman dan apa yang aku tengok di sekeliling.
Nak tahu ampa serasi ka tak?
Pasangan serasi adalah
bila

Ampa dengan pasangan ampa tahu apa yang pasangan ampa mahukan walaupun ampa tak bagi tau.

Ampa paham pasangan ampa walaupun hanya dengan satu perkataan yang dia cakap.

Ampa tahu apa perasaan pasangan ampa dengan hanya melihat tingkah laku dia.

Ampa dapat lakukan semua perkara bersama dengan gembiranya

Ampa tau apa yang pasangan ampa suka atau tidak

dan yang paling penting

Ampa boleh main lawan-lawan berlehak (sendawa) sambil gelak-gelak dengan pasangan ampa

Tapi AWAS!!!

Jangan main lawan-lawan kentut dengan pasangan ampa dikhuatiri pasangan ampa pengsan bila terbau kentut ampa.

28 comments:

  1. camna nak serasi kalau dia jauh dari gua???


    :(

    ReplyDelete
  2. memang ampa ni serasi la ..hehe
    betulx3.. Serasi tu penting kalau berlainan kefahaman,kesukaan mmg payah nak kekal.. nice,,

    ReplyDelete
  3. memang ampa ni serasi la ..hehe
    betulx3.. Serasi tu penting kalau berlainan kefahaman,kesukaan mmg payah nak kekal.. nice,,

    ReplyDelete
  4. yang last sekali tu kelako..lawan kentut..ahahaha..ceq kentut diam2 je..takleh lawan..malu..hehe..

    ReplyDelete
  5. mofasad,

    baru mencabar beb..

    memang akan diuji dan teruji

    ReplyDelete
  6. cik sha,

    kalo kentut diam-diam nanti busuk

    kentut busuk eyhh?? ekeke

    ReplyDelete
  7. camne nak serasi psangan pun tak de...wakawaka eao...hakhakhak.

    ReplyDelete
  8. cis.boleh pulak lawan kentut?miahahaha

    ReplyDelete
  9. memang betul!

    keserasianlah yg menjadi tali penyambung kasih syg..dan sebab tak serasi lagila yg buat kasih sayang terbang melayang..huhu!

    x pela..yg pnting skrg MDT bahagia dgn org seberang tambak, eh!

    ReplyDelete
  10. he3..lwn kentut xder ler..tp selalu terkentut deras..dia pon selamba jerk sedawa kuat2 skang..lwn bunyi :D

    ReplyDelete
  11. MDT,

    semoga bahagia..

    pasni jd org singapore la pulak yer?

    hihi

    ReplyDelete
  12. kentut bau wangi waktu tgh hangat bercinta.

    ReplyDelete
  13. sejak bila ampa jd dr love?
    hehe, tp mmg betul pun. serasi tu utk long term.
    skang ni byk bcinta main2. serasi tolak tepi. depa x plan pun nak kawin ngan pasangan kapel.

    ReplyDelete
  14. Pandai! ada pengalaman yerk? ekekeke...

    ReplyDelete
  15. ya betul2
    kalau x serasi mmg x p mana
    aishhh
    *juga penah ada pengalaman gitu*
    baik stop awal2 sblm parah

    apsal ada terkentut lg tu?
    hahahha^^

    ReplyDelete
  16. izwan,

    sejak aku mengenali dirimu..

    lalalala =P

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Hai...saya pernah kentut dalam kereta awek saya..saya juga pernah kentut time tengok wayang dengan dia dan dia selalu marah saya..tapi dia sayang saya jugak walaupun sy kuat kentut..haha
    Entri terbaru di The Sharkox: Road To Bali 2010

    ReplyDelete
  19. the sharkox,

    ahaha..

    lu memang pak we sejati

    **lu kentut busuk tak?

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi