Friday, October 1, 2010

AMPA INGAT AMPA JA BOLEH......


Walaweh~ Assignment dah siap yahuuuuuuuuuuuu.....

Rasa terlepas beban yang dipikul walaupun masih ada 2 lagi assignment yang menanti.

Aku rasa bagai kan nak lompat tinggi-tinggi macam ni





Jom lompat~~

Lega gila. Mau tak gila tiap-tiap hari tidur pukul 4 pagi. Dah la aku ni jenis tidur awal. Abeh lewat pon pukul 1 pagi. Tapi 4 pagi, ini sudah lebih.

Nasib baik masih waras. Cuma asyik mengadap assignment sampai terlupa nak makan. Disebabkan terlalu lapar cepat-cepat tidur sebab tak mahu layan sangat lapar tu.

Natijahnya pagi tadi gastrik~


Huhuhu...

Lepas ni aku akan update senarai peserta contest. Ada lagi 9 hari sebelum tarikh tutup.
Yang tak masuk tu tunggu apa lagi cepat2 hantar penyertaan.

Ok bagi aku rehat sehari dulu. Sekarang ni mahu kemas baju-baju balik kampung vroommm rempiiitttt

Sebelum tu aku nak





Lompat tinggi-tinggi

Tanda kegembiraan

ahahaha...

ingat brothers kat atas tu jer ke boleh lompat?



=P


10 comments:

  1. wah syuka ek dia skang..xpa2..nti dah keja mst awk akn rndu zmn kolej nie taw..crius x tpu..;)

    ReplyDelete
  2. Lompat tinggi sampai cucur atap yey!

    bestkan dah habis assigment

    ReplyDelete
  3. yeahhh. lagi 9 hari. xsaba tunggu keputusan. heeee~

    ReplyDelete
  4. jangan lupa letak nama aku sebagai pemenang kontes tau!!!!

    ReplyDelete
  5. wah betul kerja keras..
    semoga dpt result yg baik..hehe

    ReplyDelete
  6. hahah.. sama la kita.. walupun bertan3 menunggu.. tp bila selesai satu.. rasa nk menjerit kuat!!!!!!
    hahaah

    ReplyDelete
  7. kalau gembira patutnya.. jom gambar! hehehe..

    cantek ar pics

    ReplyDelete
  8. salam.. hehee congrat akak! ((^__^)) <33
    chayok2 4ur life! ((^__^))
    p/s : jgn lompt tggi2 sgt., bhya.. ehheek.. ;)
    btw peace no war! ((^__^))
    wassalam..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi