Friday, October 8, 2010

BILA ADA ADIK JADI ARTIS. AKU? BANGGA OK





Ada nampak sesuatu yang lain tak?

Eh tak kan la tak perasan kan kalau dah memang terpampang kat atas tu

Hehehe..

Ok tak header baru aku tu? Lepas aku tukar layout baru ni aku belum ada header kalo ampa perasan la. Tapi sekarang sudah ada...

Taraaaa.........





Thanks pada anip debab yang tolong aku wat header ni..

First time dia buat ni.

Sanggup bersabar layan aku yang cerewet ni hahaha....

Dia kata aku cerewet. Eh mana ada la....

Aku baik ok... Siap tolong lagi..Tolong tengok dan komplen

Hahaha...

So header yang ada sekarang adalah hasil kolebrasi aku dengan anip debab.

Eh tak boleh panggil dia debab, mesti dia tengah sumpah seranah dah tu kata kat aku balik al-maklum la mulut pon kategori ala-ala azwan ali gitu amboi amboi amboi..

Kih3...

Oppss pecah lobang...

Hahaha

Tak ada la.

Anip ni memang seorang yang ceria habis. Pot pet tak berhenti cakap sampai kan kadang-kadang aku cakap " anip boleh tak tolong diam? Penat dah telinga ni dok dengar. Berhenti sat pon jadi la"


Tapi adakah dia akan berhenti?

Mestila tak.......

Tapi aku layan kan saja tu pon selalu kena marah dengan aku hehehe..

Manja sangat budak debab ni..

Selalu aku marah aku akan kata "sekeh kepala satgi baru tau"

Keh3....

So pada yang nak berkenalan dengan anip yang perasan dia muka macam Riz AF tu sila ke blog dia

http://simatasempit.blogspot.com/


Artis konon-kononnya


Saja letak pic anip yang belemoih ni hehe

Opss lupa plak nak gtau..

Turut yang membantu kami siapkan header ni adalah ewan yang tolong ajar sedikit sebanyak macam mana nak guna adobe photoshop. Thanks ewan.

Dia pon ada blog.

Ni blog dia

http://simfonisehmut.blogspot.com/


32 comments:

  1. hai anip..... =)
    (ayat intro nak bodek header jugak....)

    ReplyDelete
  2. wah dah ada designer header sendiri.hehe

    ReplyDelete
  3. hye dear..ur header cantik sgt..sebelah gmbr umah kg..sblah lg area bndar..nice! 10*..;)

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Cantik header baru tu,maka byklah semut hurung lepaih ni..sebab senyuman tuan tanah maneh madu he3...

    ReplyDelete
  5. cantik giler banner tu...best ar..

    ReplyDelete
  6. GKSB,
    serius, header lawa..

    pemandangan kampung dan bandar..
    bersesuaian dengan nama pena; GKSB..

    kreatif!

    ReplyDelete
  7. GKSB,
    serius, header lawa..

    pemandangan kampung dan bandar..
    bersesuaian dengan nama pena; GKSB..

    kreatif!

    ReplyDelete
  8. hihi comel je entri ni ! header pun cool :D

    ReplyDelete
  9. patut smart gak header..bukan ko yg buat rupanya..ahahaha

    ReplyDelete
  10. @mankuchai,

    jgn semut gatai dh la yg hurung kih3..

    ReplyDelete
  11. @eima,

    junior kat u ni, tp dh rapat cm adik sndiri

    ReplyDelete
  12. @nurza,

    entri ngan header je ke comel, orangnya? =P

    ReplyDelete
  13. salam,akak de soalan la, cmne nak wat pic kat heather tu duk tgh2 yek?? akak wat xjdik pon..

    ReplyDelete
  14. @cintazulaikha,

    salam...

    akak, sy nk gtau pn xtahu sebab smlm anip yg tolong buatkn sy just tlg bg idea n pilih backround yg sy nk..

    nanti kalo sy dh puas menuntut ilmu dgn dia, insyaallah sy akn bt tutorial

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi