Tuesday, October 5, 2010

COOL



Aku minta maaf pada pembaca untuk entry INI

Kesian yang baru datang melawat blog aku tiba-tiba terpaksa baca entry tu.


Terkejut beruk pa hahaha...

Serius aku bukan jenis yang suka nak emosi macam tu tiba-tiba.

Kalau dulu memang aku tak nafikan aku ni jenis cepat panas.

Pantang dijentik mesti nak melawan balik.



Tapi sekarang ni aku dah boleh kawal emosi mungkin sebab dah semakin matang

Tak ada dah nak marah-marah macam dulu dan kasi fire balik dengan mulut lazerrrr ni..

Mulut dah suci dah sekarang ni


Hahaha...




Tapi...

Tadi aku memang marah sangat-sangat.

Dah la penat baru je balik buat kerja tiba-tiba dah kena fire tanpa usul periksa.

Kepala hotak hang la...

Opsss...


Hahaha...



Sory terkasar bahasa lagi.

Kalau ikutkan hati memang bergaduh sakan tadi.

Sebab nak elakkan pergaduhan, aku blah naik atas, menyirap darah weh...


Ok sekarang aku dah tak mau marah-marah nanti senyum dah jadi tak maneh


hehehe...




Selalu berpesan pada diri masa ada jawatan dulu jangan lupa diri dan meninggikan diri bila berada di atas, sebab hidup bagaikan roda bila-bila masa saja kita boleh berada di bawah.


Kalau kita hormat orang, orang akan hormat kita balik


Selamat beramal =)

UNTUK LIHAT LAGI PIC SEPERTI DI ATAS KLIK SINI


8 comments:

  1. orang kedah berbahasa kasar itu NORMAL............ he he........

    ReplyDelete
  2. jgn marah marah cik gadis
    nati muke xcomei mcm sknk da!
    heeee~

    ReplyDelete
  3. @sukamakan.

    amboi pandai amik ati~

    mesti nanti mak mertua sayang ni

    hehe

    ReplyDelete
  4. BETUL TU..SU SELALU INGAT HIDUP KITA NI PINJAMAN JE..HIDUP KITA HANYA KONTRAK..JGN SEDIH BILA ORG ATAS HERDIK KITA TAPI KESIAN KAT DIA..SEBAB DIA LUPA YG HIDUP NI HANYA KONTRAK...

    ReplyDelete
  5. mizz sue,

    tapi kalau kurang ajaq sangat memang nak kena balik la..

    hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi