Tuesday, October 5, 2010

ENTRY 18PL: MULUT MACAM C***KA

Aku tengah berangin ni gara-gara mulut orang yang macam celaka.

Bahasa yang aku gunakan memang kasar sekarang ni.
Harap maaf pada golongan yang umurnya melebihi dari aku.

Memang agak kurang sopan.

Tapi

Aku tengah bengang gila.

Bengang dengan orang yang


Ada mulut tak reti nak jaga. Kurang ajar. Memang tak ada adab!!

Dah lama aku tak rasa berangin macam ni.

Selalunya happy jer

Tapi hari ni tiba-tiba jer darah aku naik sampai ke kepala!!

Gara-gara orang yang ada mulut macam celaka ni.

Ingat setinggi mana pon kedudukan kita jangan sampai kita lupa diri!!!

Rendah diri itu bagus tapi kalau sampai nak merendahkan orang lain itu kurang ajar namanya.

Jangan nak menuduh tanpa bukti!!

Aku tak cari masalah dengan orang jadi jangan cari masalah dengan aku!


7 comments:

  1. sabar dik ye...org tu dengki kut...

    ReplyDelete
  2. ish! sape 0rang tuh? meh amiey sekeh die!! smpi ati die tuduh kamu yang bukan2.. eh? amiey lak yang em0 terleebeh...gurau jew.. hehehe..
    nasihat amiey.. sabar k.. t die penat de diam lah tu... biaselah mulut manusia tak b0leh ditutup..
    sbr k... senyum...... *___^

    ReplyDelete
  3. rilek bro.. istighfar byk2.. hehe..
    chill~~

    ReplyDelete
  4. sabar yaa..dugaan.. ignore her/him

    ReplyDelete
  5. Salam.... waduh..baru nak terjah..heheheh cam termasuk entry marh..... harap sabar ya dek...... sure ada dugaan yang mendatang...hanya untuk menguji tahap kesabaran.

    Salam perkenalan dari akak
    Butik Sayang
    Jom Shopping

    ReplyDelete
  6. uish marah giler ni..
    sabar tu separuh dr iman(ayat biasa dgr)..:)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi