Monday, October 18, 2010

ENTRY INI BUAT SI PARID DAN BIDADARINYA


Tiba-tiba aku termenangis bila baca entry INI dan INI

Tolong tengok entry ini sebelum baca ayat-ayat aku yang seterusnya.

Gila caring kan???

Kenapa aku menangis?

Tiba-tiba ja air mata terus turun dengan laju.


Hahaha..

Aku pun tak tahu.

Tambah pulak masa tengah dengar lagu di mana kan ku cari ganti ni




Aku menangis bukan sebab frust dengan si parid oh tidak sama sekali.

Cuma aku terharu sebab still wujud lelaki yang macam tu.

Aku selalu diketemukan dengan lelaki yang sering membuatkan aku terluka.

Remuk!!!

Tapi yang sadisnya aku tak pernah serik!!

Entah bila aku akan merasa bahagia.

Mungkin lelaki dalam entry ini bisa membuat aku bahagia?

Atau akan kekal sebagai teman tapi mesra?

Apa-apa pon aku doakan ampa 2 berbahagia. Jaga hubungan ampa elok-elok.

Jarak bukan penghalang untuk ampa dua menjalinkan hubungan kasih sayang.

5 comments:

  1. hey si gadis yang manis..jeng jeng jeng jeng!

    trimas byk2 kerana mendoakan hbgn kami k..

    sies terharu. semoga ukhwah sesama kita bertambah akrab..

    bukan mudah utk kita mendoakan org yg kita tak kenal secara peribadi sebab manusia suka favors..

    ReplyDelete
  2. fiq,

    hahaha manis ke?

    aku terharu sebab aku rasa hang bertuah dapat laki yang caring macam tu (kompom parid semakin kembang bila dipuji)

    haha..beb, ikhlas aku cakap ramai yg akan doakan ampa...insyaallah

    ReplyDelete
  3. bahagianya,,
    kita akan sentiasa happy jikalau kita melihat org lain happy..so sweet..:)

    ReplyDelete
  4. sweet sangat............!!! moga hubungan diaorang kekal... =)

    ReplyDelete
  5. ARGGHHHHHHHHHHHHHHHH


    hahahahaha


    benda pertama gua nak cakap kat sini


    bukan RISAU


    tapi

    MALU


    hahahahaha



    thanz la wehhhh


    nak wat camna...


    budak tu godak hati aku jadi jiwang

    geram jugak aku


    teringin nak dulu2..

    hati kering

    entri lucah2(masih mengekalkan)

    komen entri orang stail berani mati

    macam2 lah.

    lagi satu


    sabar la weh

    kalau ada jodoh ada la

    aku n dia pon kena banyak bersabar

    ko pun kena banyak bersabar

    jangan mudah putus asa

    aku dah menduda 2 tahun

    lama kan?

    datang bidadari aku nie

    ubah sikit perjalanan harian hidup aku nie

    hahaha


    thanz wehhh

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi