Sunday, October 10, 2010

KENAPA 10-10-10?

Jom tinggalkan seketika pasal contest.


Kenapa 10-10-10?


Sebab tarikh ni sangat unik. Ramai pasangan abadikan tarikh hari ini sebagai tarikh kahwin macam Angkasawan negara kita tu.

Angan-angan aku nak abadikan sesuatu kenangan yang terindah untuk tarikh hari ni. Tapi nampaknya tarikh ni macam hari-hari biasa yang aku lalui.

Ampa nak tau sebab apa aku suka tarikh ni??? Konon-konon nanti nak kapel la hari ini. Tapi nampaknya hajat tak kesampaian hahaha.... Macam mana nak kesampaian kalau calon pon tak ada??

So kena tunggu tahun depan plak la 11-11-11.. Apa macam ok tak?? Hahaha... Tak pun 12-12-12. Ker 13-13-13? Eh? Ada ker?? Huhuhu...

Jom kongsi sket apa kenangan terindah yang telah ampa cipta pada hari ini.

12 comments:

  1. saya suke 11 11 11...

    coz

    besday saya....

    hahahaha :)

    ReplyDelete
  2. xde apa yg menarik pun ari ni..huhu

    ReplyDelete
  3. kenangan terindah yg berjaya dicipta pada hari ini ialah tidur serta mimpi yg indah.. hhehe..

    ReplyDelete
  4. hanis yg besh ARINI nie...member blogger saya DITUNANGKAN dengan jejaka piLihan hati dia...adoi depa pn dh mcm DR.SMS & DR.HALINA....=))

    ReplyDelete
  5. NID'S,

    Ingatkan pilihan mak bapak..

    bestnya tunang2 ni hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi