Saturday, October 16, 2010

KETINGGALAN

Baru 1 hari aku tak online dan update dah banyak cerita dalam blog yang aku tertinggal.

Baru tadi sampai Alor Staq. Hari sebelumnya lepak di kampung kat Yan, Kedah.

Rasa tenang sket dok kat rumah ni.

Lagipun dah 2 hari aku memonteng kelas dengan jayanya hahaha...

Gila!

Aku kalau tak ada mood memang akan macam ni, selalunya bila tiba penghujung sem, mesti aku akan menghilang punya hehe..

Sampaikan kalau terserempak dengan classmate depa akan tanya "ai lama tak nampak, ke mana menghilang?"

Sekarang ni dah ok lebih-lebih lagi bila dapat jumpa budak kecik ni




Esok plak aku nak ke Perlis.

Jom lepak Kuala Perlis sama-sama

hehehe

Ada yang nak belanja aku makan ikan bakar tak?


4 comments:

  1. Selamat pulang ke AS..ayuh ke stedium malam ni..

    ReplyDelete
  2. sharkox,

    tengok lampu stadium ja dari jauh hehe

    ReplyDelete
  3. pegi kuala perlis, kim salam pada ikan bakar.

    sobs3,

    pis pis, kte tinggal kat kuala perlis *wink

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi