Sunday, October 17, 2010

LELAKI-GILA-PAKSA-AMIK-NO TEPON-DIA. WTH???


Hari ni ke Perlis. Giliran aku plak ke sana.

Aku p sana naik bas, bila balik dia akan hantar sampai depan rumah.

Bila giliran dia datang sini, dia akan datang jemput depan rumah dan hantar balik.

Macam tu la rutin kami bergilir-gilir ke negeri masing-masing.

Tapi 2-2 orang tak sihat.

Dia demam. Aku plak sakit perempuan. (sesungut)

Tapi disebabkan dah berjanji aku gagahkan juga p sana.


Tapi ada satu perkara yang terjadi tadi.

Masa dah sampai stesen bas Kangar, ada brother belakang aku ni minta no tepon.

Aku tak bagi. Pastu dia suruh amik no tepon dia, aku cakap tak mau.

Dia paksa amik gak sampai aku tinggikan suara cakap tak mau tak mau la.

Dia cakap aku sombong. Arghh lantak la...
Dah la tak kenal paksa-paksa plak amik no tepon dia tah apa-apa.


Masa dok tunggu member aku mai, brother tadi dok usha ja.

Aku dah cuak.

Cepat-cepat call suruh dia mai cepat-cepat sket.

Jantan-jantan aku ni pon bila ada laki gila cam tu cuak juga beb.

Nasib baik member aku tu mai cepat.

Yup member. Masih dalam kategori teman tapi mesra.


Konon nak tengok wayang tapi kalau dari Perlis nak ke Jitra mesti amik masa so lepak kat Taman Tasik Jitra sambil makan




dan tengok gelagat pasangan muda-mudi berjimba hahaha...

Kalau nak buat drama tu agak-agak la...

Ni siap berpelok di khalayak ramai.

Haisyoooo.....

Macam-macam gelagat orang yang aku tengok hari ni.

Arghhh...

Dah lama tak berdating. Eh ni boleh dikira berdating juga ka?

16 comments:

  1. nape org 2 mcm 2? menakotkan betul..nasib xda ape2.. =]
    btw, donut itu akan buatkn fy mimpi indah mlm ni..ngeh3..

    ReplyDelete
  2. tgk donuts 2 teringat kt biG APPLE lak kn...
    nge3 .. yum x2..

    ReplyDelete
  3. lepak kt tasik jitra mmg best..kayak skali ^^

    ReplyDelete
  4. wei!! len kali singgah umah tau!!! aku dok kat darulaman heights, dekat condo 900..... jalan nak pi tasik, toleh kanan, umah kaler kelabu...... =)

    ReplyDelete
  5. dating juga namanya tu saudari

    ReplyDelete
  6. sofia,

    hahaha yaka??

    besaq umah hg nowh... nanti aku singgah hihi

    ReplyDelete
  7. dating ! jgn x dating ! hihik. laki zaman skang plik2. menakotkn kalo pompuan sorg2. huhu.

    ReplyDelete
  8. tayar kereta sy pancit kat simpang ke tasik jitra ptg td.. x prasan ke? hehe..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi