Sunday, October 3, 2010

MALU TAPI MAHU

Malu tapi mahu??

Ramai yang malu-malu miaw kan kalo ada lelaki yang dok ngorat kita?

Tambah kalo lelaki tu yang menjadi pujaan hati bak kata orang zaman P. Ramlee walau rupamu tidak ku kenal tetapi lubang hidungmu tetap menjadi pujaan hatiku

Hahaha....

Tapi kalo lubang hidung ada bulu hidung yang panjang sampai terkeluar ampa nak lagi ka? Hakhak

Selalu kalo lelaki nak pikat si gadis, si gadis tu akan buat-buat jual mahal.
Mana boleh tunjuk sangat yang kita tu gembira kan?

Nanti nampak sangat pulak kata si gadis tu pon suka.

So buat-buat la jual mahal baru boleh uji kesungguhan sama ada si jejaka tu betul-betul nak kita ker tak?

Kadang-kadang bukan apa, malu tapi mahu

hehehe..



Ini bukan tutup sebab bulu hidung terkeluar ye harap maklum



Aku ni suka uji kesungguhan seseorang lelaki tu. Kalau dia betul-betul suka dia akan buat apa saja untuk mengambil hati kita.

Sebab tu la juga aku terpikat dengan ex aku dulu.

Tapi sayang, lepas dah dapat macam hampeh plak dia layan sedangkan sebelum tu bersungguh-sungguh benar.

Spesis macam ni mau kena bakar juga pastu buang dalam sungai.

Hohoho..

Aku cakap jer tapi tak berani buat. Gila hang nak suruh aku buat cam tu?

Cuma aku harap lelaki yang akan hadir dalam hidup aku lepas ni adalah lelaki terakhir.

Malas la nak putus-putus cinta ni lagi.

Lagipun umur dah semakin bertambah.
Hehehe...

So pada lelaki di luar sana kalo ampa suka kat seseorang tu, usaha mau lebih nowh

Tapi kalo perempuan tu dh reject ampa tak kan nk try lagi?

Ada ramai lagi bunga-bunga kat luar sana cuma jangan tersilap pilih bunga taik ayam sudah, nampak cantik tapi sayang namamu bunga taik ayam...

Walaupun single, aku ada depa ni....


Antara kami bertiga sapa la yang akan kahwin dulu eyh?


29 comments:

  1. harap2 aku kawen dulu............. ha ha........

    ReplyDelete
  2. Relaks! Kamu,jangan terlalu uji kaum laki untuk tengok kesanggupan die untuk buat ape2 saje untuk kamu.disebaliknya ada rahsia kalau laki2 tu sanggup buat apa sahaja untuk dapat apa y dimahukan.tetttt!!hehe

    ReplyDelete
  3. Relaks! Kamu,jangan terlalu uji kaum laki untuk tengok kesanggupan die untuk buat ape2 saje untuk kamu.disebaliknya ada rahsia kalau laki2 tu sanggup buat apa sahaja untuk dapat apa y dimahukan.tetttt!!hehe

    ReplyDelete
  4. Hahah.zaer terpaksa balas dalam comment.sebab sesi silent reader.hehe.;-).xdela mendalam sangat maksud tu.hurm..lom makan lagi ni.jom la..nk tido dulu beb!

    ReplyDelete
  5. perempuan melayu masih mengekalkan kesopanannye..hhee

    ReplyDelete
  6. salam,

    Jangan jual terlalu mahal dan jangan jual murah sangat...sedang-sedang sahaja.

    Kali pertama jangan terlau mahal,kali ke2,beri respon sikit jer,kali3 senyum dan jawablah salam,kali ke4...?

    ReplyDelete
  7. pompuan pon satu.. jgn jual mahal sgt.. jgn ego sgt.. kang melepas baru nk merana.. haha..

    err.. cop awek yg tgh tu.. ;-p

    ReplyDelete
  8. Malu2 ayu gitu...
    Baru le nampak seperti perempuan melayu yang manis...

    ReplyDelete
  9. Mankuchai,

    apsal lain macam jer tips ni?

    hakhak

    ReplyDelete
  10. solihin,

    yg tengah dan sebelah kanan sudah berpunya..

    melepas~~ haha

    ReplyDelete
  11. cari yang berkekalan ,lihat pada agamanya bukan kehensemen nye..:)
    bab bulu hidung tu tak bole blah..haha

    ReplyDelete
  12. life kami,

    terima kasih untuk nasihat tu..

    **err dh potong ke belum bulu hidung?

    kah3..

    ReplyDelete
  13. cari pasangan ni bukan mcm pilih ikan kat pasar tau..hensem bukan menjaminkan kebahagiaan..=) juz my 2 cents dear!;)

    ReplyDelete
  14. kwin skali serentak kot...haha

    ReplyDelete
  15. abg pink yg tgh nk tampar bola kt blakang tu yg kawen dlu la....

    ReplyDelete
  16. uyang tak nak tu biasa yang daoat.. hahaha


    Jum Singgah yer
    Latest entry di:

    Shocking Fact about Justin Bieber!

    ReplyDelete
  17. selalu tanya soklan last tuh kat membe2 terbaik. :)

    eh kita geng! jom tubuhkan kelab single! haha

    ReplyDelete
  18. selalu tanya soklan last tuh kat membe2 terbaik. :)

    eh kita geng! jom tubuhkan kelab single! haha

    ReplyDelete
  19. selalu tanya soklan last tuh kat membe2 terbaik. :)

    eh kita geng! jom tubuhkan kelab single! haha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi