Thursday, October 14, 2010

PENANTIAN ITU SATU PENYEKSAAN



Mesti ampa tertunggu-tunggu pemenang contest senyuman maneh kan?

Aku pon tak sabar nak tau pemenangnya.

Pihak juri mengalami masalah nak memilih pemenangnya, ia boleh diibaratkan ampa ada duit RM 50 pastu ampa nak p shopping baju, ampa nak baju itu, pastu nampak baju ni pon lawa, pastu ampa teringin baju lain sedangkan ampa ada RM 50 jer?

Tak sangka rupanya bukan kerja yang mudah nak memilih pemenang lagi pula semua peserta memang senyum maneh-maneh belaka.

Jadi aku mohon sehingga hujung minggu ni untuk mengumumkan pemenang bagi peserta contest ni orait??


14 comments:

  1. sabar cikpia sabar................ =)

    ReplyDelete
  2. jgn tensi2 tau.. ke memerlukan bantuan bro untuk buat penilaian he..23x

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    ReplyDelete
  3. bereh2!!!
    take ur tyme
    nk judge bkn sng..huhu

    ReplyDelete
  4. penantian itu satu penyeksaan...
    betul tue... heheh..
    xper... sabar menanti..

    ReplyDelete
  5. oh tidak!!
    takleh nk sabar dah niih.. hehe~

    ReplyDelete
  6. okeh . saba2 . fuhhhh saba2. heeee~

    ReplyDelete
  7. GKSB ..!!! kamu telah di-tag kat post ni -

    http://elfarida.blogspot.com/2010/10/pakaian-tradisional-contest.html

    hehe.. jom join~

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi