Monday, October 25, 2010

TAK PUAS!!


Belum puas lagi nak cerita pasal bola baling.

Sapa yang pernah main mesti tau macam mana kasarnya permainan ni.
Jadi kalau yang lembut-lembut tu memang tak digalakkan main permainan ni.
Walaubagaimana pon tak salah nak mencuba.
Lagipun tak banyak peraturan sangat jika nak dibandingkan dengan bola jaring.

Sebab tu aku tak berapa suka main bola jaring, peraturan dia ketat sangat lagi pula aku kan memang jenis suka langgar peraturan hehe.. *walaupun alasan sebenarnya aku ni pendek*
Hohoho...


Adik-adik junior yang rajin turun training


Dalam pada tu ada kisah yang menarik terjadi.

Selalunya kita tengok pemain jer yang jatuh tapi masa kami dok lawan tu pengadil plak yang jatuh siap boleh berbaring lagi atas padang hahaha...

Dia undur-undur pastu macam mana tah dia terjatuh kot belakang terus berbaring atas padang...

Pastu bukan nak bangun cepat-cepat, dia baring je atas padang tu sambil tersenyum...

Aku apa lagi gelak sakan la... Bila lagi nak gelakkan pengadil... Kih3...

Dalam pada tu aku nak ajar ampa taktik baru untuk mengelakkan kulit ampa dari sun burn.

Cara-caranya adalah dengan melakukan

begini


Amacam???

Ok tak tips aku bagi ni??

Hehehehe....

Memang panas. Panas hati sama bila dapat lawan yang main kasar

Tapi nak maintain kan kemachooan tu haruslah sentiasa bergaya

begini ke padang


Dan yang paling tak boleh blah lagi

Bila suma bajet diva.

Antara diva-diva yang terhangat di pasaran





Macam KLCC dah rupanya. Aku jadi jambatan penghubung hehe..




12 comments:

  1. bola baling mmg best.. tapi tu semua dah berlalu.. skrg ni sy lebih suka main skuasy.. syok wa cakap lu..

    ReplyDelete
  2. kalau cmtu care nk elak sunburn..kat dahi nnti petande plak..dah rupe power ranger s je

    ReplyDelete
  3. shatooman,

    dalam byk2 sukan skuasy je belum cuba lagi

    ReplyDelete
  4. apasat x ajak join skali.. suka ooo main bola baling 10tahun yg lalu laaaa.. hehhee.. tp masih kuat lagi nih.. mmg dah lama x bersukan tau windu laa...

    ReplyDelete
  5. Nureen,

    awat tak habaq.. kalo x leh men ganas2 skali haha

    ReplyDelete
  6. tips elak sunburn tuh ..haha kang itam kat dahi je ... org pun pelik pesal dahi hitam lain macam ..hahah

    ReplyDelete
  7. eima,

    hitam kat dahi orang kata kuat semayang hehe

    ReplyDelete
  8. tu la maen bola jaring dengan bola baling mana puas!

    maen bolas (balls) laen baru puas!

    :P

    ReplyDelete
  9. pengadil jatuh? ahahhaa... tobat lawak!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi