Sunday, November 14, 2010

BOLEH KA KALAU NAK BUAT GATHERING?



Masa aku OTW balik Penang naik motor kan aku ada terpikiaq sesuatu. Ampa ingat lagi tak entry aku yang INI dan INI?

Yang pasal Gathering sebelah Utara ni?

Insyaallah kalau ada sokongan dari ampa dan juga blogger yang sukarela ingin membantu, kita boleh adakan gathering tu, tapi kecil-kecilan dulu contohnya macam buat Bowling Tournament.

Maybe dalam tahun depan.

Tempat kat Penang.

Insyaallah.

Ada cadangan lain?

18 comments:

  1. wah.
    good luck !
    XD
    moga menjadi hendaknya.

    ReplyDelete
  2. ehem2x...kat penang stuju sgt!!..princess pun org penang..=)

    ReplyDelete
  3. Sangat Menarik! Kalau betul Cik Gadis Nak Buat? Boleh kita kumpulkan semua blogger-blogger utara dan kita buat gathering.. :)

    p/s : Saya Blogger Penang.. Apa-apa contact saya di sini ye http://profhariz.com/contact-me/

    ReplyDelete
  4. ala..buat kat perlis la..hehe..nak joinn!!

    ReplyDelete
  5. gila jauh penang weyyy...pi jauh jauh men boling ja..baik buat bekelah kat tepi laut batu feringgi..

    ReplyDelete
  6. buat piknik baru la berbaloi2..... takkan aku nak balik dari manjung takat nak maemboling....... =)

    ReplyDelete
  7. @Cikpia

    haha.. orait... nanti kita bincang lain...

    ni pon hanya cadangan jer... =P

    ReplyDelete
  8. Buat picnic? Menarik Jugak.. Tapi Kalau Bab2 Laut Nie x bpe menarik :P

    ReplyDelete
  9. penang?
    haha nice~
    sy kat usm penang.
    kalau buat masa sy kat penang, nak join skali boleh?
    :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi