Tuesday, November 9, 2010

CHINTA?? BEST SANGAT KA?



Baru je tengahari tadi aku update entry dari USM,

sekarang ni tup tup dah ada kat umah hehe..

Tengahari tadi gerak balik Kedah.

Lenguh punggung-punggung naik motor hahaha...

La ni dok umah layan Cerita ini



Tak pernah-pernah aku dok tengok ceta ni sebab aku tak suka dekat pelakon utama dia yang jadi perampas laki orang tu..

Ala ampa pon tau sapa kan?

Tapi sebab ada pelakon lain yang memang mabeless lakonannya lebih-lebih lagi lakonan Aida Khalida (Aida Razwill) yang memang berkesan, pandai dia berlakon dalam lembut ada sinisnya.

Sapa yang tak pernah tengok cerita ni rajin-rajinkan diri la tengok, memang tak rugi.

=)


13 comments:

  1. babe! i salu tgk jugak. tapi kadang2 rasa malas sbb ada perempuan perampas tu. grrr! hihi. =)

    ReplyDelete
  2. saya tak pernah tengok... sebab tajuknya menumpulkan minat

    ReplyDelete
  3. Ok,nak tengok gak la crita ni dah ampa kat best,tapi bagi la sinopsis sket. Pompuan yg jahat tu belakon jadi apa,biasanya watak dia baik dan lemah lembut.Hehe...baik xyah suh tgk kan...

    ReplyDelete
  4. sama dgn aku la...aku tak tgk sbb ada dia...nyampes..smpi skrg aku tak tau apa jln cerita ni..

    ReplyDelete
  5. besz sgt,,..
    x suke si prmps suami org..
    tpi lkonan dia mantap..
    btul kata akak pn aida radzwill mmg dia punyer act hbat sgt2...
    hurmm kirenya OK la untk drama melayu
    mju stpak..

    ReplyDelete
  6. x penah tgk sebab x suka fasha sandha

    ReplyDelete
  7. sebab ada satu muke yg aku tak suka.. so aku malas nak tgk. baik aku tgk indon.. galang~ oh galang. comel jugak..

    ReplyDelete
  8. dah tgk dah? hehe..
    x pe, kita tgk dan yg elok buat tauladan.
    yg kita x suka?
    lantak dialah...

    ReplyDelete
  9. tahniah sebab berjaya samapi umah naik moto...mak oii lenguh punggung kot

    ReplyDelete
  10. malas dah layan cte tu~ xbest mn pun~ best lagi drama epilog syurga cinta~

    ReplyDelete
  11. minggu ni abes dah citer tu..
    last episod ari khamis kot!

    ReplyDelete
  12. x boleh tgk la :(

    sebab ade fasha! haha :D

    ReplyDelete
  13. tak pernah tertinggal tengok crita ni. best!!

    ni entri beerkaitan:
    fasha sanda gedik

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi