Monday, November 15, 2010

FALSAMPAH ATAU FALSAFAH?

Semua tertanya-tanya betul ke cerita Kalau la awak tahu tu hanya sekadar rekaan atau betul-betul?

Ampa agak-agak apa?

Betul-betul atau hanya sekadar rekaan?

Jawapannya ada pada ampa

Kih3...

Ampa sendiri la baca dan menilainya.

=)

Ermm baru je abeh exam ni, boleh tahan juga falsampah eh falsafah tadi, boleh tahan susah haha..

Aku dah bazirkan banyak masa sebab tiba-tiba aku blank.

Ngok ngek betoi.

Tak pa la benda dah lepas.

Sekarang ni aku tengok sorang demi sorang pakat balik nak raya kat hostel aku ni.

Aku?

Tak balik raya kowt. 19hb ni ada exam.

Eh, boleh percaya ka tak balik raya ni?

Mestilah, mestilah balik.

Habis exam 22hb, pastu dapat tau ada reunion 20hb ni, tak tau la nak p ka dak. Segan nak jumpa kawan-kawan lama. Dah la demok dah sekarang ni huhu...

Pastu 27hb ni nak p Langkawi ada kursus. Hohoho dah lama teringin nak p Langkawi akhirnya termakbul juga.

Ok ni entry santai-santai jer, ada orang kata aku ni serius yela entry kebanyakan semua serius-serius, dok bengang jer kat orang selalu hehe...

Hakikatnya, aku bukanlah jenis serius dan kadang-kadang kepala senget sikit huhuhu..

Eh nak tanya ni, cara ampa tulis sama tak dengan perwatakan ampa kat luar?


15 comments:

  1. ha pegi langkawi..nak kirim..nak kirim coklat:p

    ReplyDelete
  2. pwatakan? erm.. no komen ar..

    org yg menilai bnda tuh.. kn kn?

    ReplyDelete
  3. haha..mai lgkawi jgn lupa sgh umah k

    ReplyDelete
  4. nak cokelat!!!

    perwatakan?? kdg2 sme.. kdg2 tak.. hehehe (tipu..)

    ReplyDelete
  5. gi langkawi.. naik lah cable car gunung mat cincang

    ReplyDelete
  6. salam..

    selamat hari raya aidiladha buat anda....

    ReplyDelete
  7. hehe..ok la tu...bkan slalu exam time raye hehhee

    ReplyDelete
  8. perwatakan............??? aku........???

    kuat carut YES
    kuat maki YES
    tapi aku kat luar pemalu........ he he.......

    ReplyDelete
  9. hamboiiiiiiiiiiii...ketatnya jadual ko..

    ReplyDelete
  10. Perwatakan?... ehm rasanya ada la iras2 sikit... nak kata sama tak kot... kat luar lagi kasar... kat blog kena tapis2... PEACE..

    ReplyDelete
  11. SALAM.
    UCAPAN SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

    ReplyDelete
  12. ngeee~ perwatakkan eh?erk~ de la sama sket~ hihi~ ;D

    ReplyDelete
  13. hahaha citer betul la kot tuh
    hohoh ;D

    cara aku tulis sama kot mcm ak ckp @@
    perwatakan tah la =.="

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi