Wednesday, November 24, 2010

GATHERING SEBELAH UTARA APA KATA AMPA?


Sekarang dah cuti semester kan? Ramai yang balik kampung.

So ramai juga yang balik kampung belah utara ni. Pasal gathering tu kan aku rasa mula-mula nak buat belah Aloq Staq dulu. Pastu baru nak p ke Penang.

Bukan apa selalunya depa dok buat kat KL ja so kita yang dok utara ni memang la tak boleh nak p kan sebab jauh. So aku cadangkan kita buat untuk orang utara plak.

Tak kiralah ampa dok Perlis ka, Kedah or Penang tapi kalau ampa rasa boleh join, ok la kan?

Aku ada berbincang dengan LadyRye pasal gathering yang nak dibuat ni dan kalau tak ada apa-apa halangan insyaallah jadi la rancangan ni.

Cuma sekarang ni aku nak tanya ampa la kalau yang nak join tu ampa lebih prefer buat kat Restoran atau versi Pot Luck punya?

Kalau kat restoran mungkin kena tempah, makan-makan pastu just buat cabutan bertuah macam tu la. Sebab agak terhad kan kalau kita nak buat games apa-apa. Tapi kelebihan dia agak selesa la.

Kalau versi Pot luck ni kita bawa makanan masing-masing pastu lepak kat kawasan yang lapang. Contohnya macam kat Taman Tasik Jitra tu siap ada tempat berbumbungkan? Kawasan pon luas jadi boleh la kita nak buat games apa-apa kan.

So tempat dia terbuka then kita agak bebas bergerak. Jadi kalau ampa nak beramas mesra tu pon boleh. Boleh gak nak kenal or sembang-sembang dengan mana-mana bloggers yang ampa berkenan. Nak ayat pon tak pa keh3..

Tapi ampa kena bawa makanan masing-masing la. Tapi bukan maksudnya kita bawa sampai sebelanga nasi or gulai, tapi kalau ampa rajin masak apa salahnya?

Contoh makanan adalah macam sosej, kek, puding lebih kurang macam tu la.

Tarikh yang aku cadangkan mungkin 25-12-2010. Kalau ampa ada cadangan lain boleh la bagi.

So, aku nak tanya ampa la yang mana ampa rasa ampa nak sama ada kat Restoran or Versi pot luck punya?

Dan sila tinggalkan link ampa bagi yang nak join dan sila bagi pendapat sikit.

Apa-apa hal add YM aku anyss_0327@yahoo.com.my


18 comments:

  1. jom gathering kat umah MDT 1.1.11 :)

    ReplyDelete
  2. perak pon utara kan? leh join x.. hehe

    ReplyDelete
  3. salam, kalu bole turun as time tu sure aku join...bawak femily ok tak??...ttg tempat outdoor ok lg rasanya...

    ReplyDelete
  4. aku sokong kat tasek..... sebab umah aku area situ.... tak cukup pinggan mangkuk keloi mak aku mai ja.... he he......

    tarikh tu aku takut semak nak balik kampung..... tapi aku tadak halangan.

    insyaallah, count me in!!!!

    ReplyDelete
  5. aku nak join.. tp klau time cuti sekolah.. dah tentu aku kat seremban.. pening!!

    ReplyDelete
  6. 25 tu orang nak buat raya krismas la..orang nak mai raya kat umah..hahah

    macamlah aku ni sambut krismas

    ReplyDelete
  7. jitra??mak oi..jauh tu..tak dapat la ceq nak p..buat kat penang la..kat pantai ke?kih3..

    ReplyDelete
  8. er...oke..aku xdpt nk join.skian mkceh

    ReplyDelete
  9. waaaaa.....
    budak terengganu ni nak jugakk... hehe...

    akak duk kedah eyk? nk mintak tolong buleh dak? :D

    ReplyDelete
  10. buat Potluck tapi aku bawa diri jer
    boleh x?
    makanan minta dkt korang semua lah
    hahahaahah

    ReplyDelete
  11. wow wee....ai ai cik gadis...macam menarik..jom..jom

    ReplyDelete
  12. kalo restoran x nmpak ssh sgt..
    tpi kalo pot luck !
    dedin mmg x bawa pa lah

    25/12 kalo x outstation mmg dedin sampai lah !
    cuti2 pown kena kerja !
    hihi

    ReplyDelete
  13. uiii... menarik! buleyh jalan2 cari jodoh.. ahahhaa..
    x kesah! restoren pon besh.. pot luck pon besh! :D

    ReplyDelete
  14. uishh..macam besh jaa...kami pom tringin nak join....heeeeeeee...=)

    kami tag ampa..join nah..=)

    ReplyDelete
  15. alahai kita dok langkawi jauh tu

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi