Tuesday, November 23, 2010

GENG POKOK RENEK

Baru balik tengok Harry Potter memang best gila.

Sampai terjerit orang yang dok kiri kanan aku ni sapa lagi kalau bukan Elfa dengan Izyanti. Sekali dengan aku menjerit sama hahaha..

Banyak adegan terkejut-terkejut ni nasib baik tak ada penyakit jantung kalau tak... Innalillah la aku...

Yang syoknya masa jumpa depa 3 orang ni rupanya kami ni geng pokok renek. Semua rendah-rendah ja. Dalam gambaq bajet tinggi sorang-sorang sekali rendah uolsss..

Depa ni dah la kecik molek, aku yang paling besaq.. Ok la aku tau aku demok, syhhh ampa diam-diam tau jangan bagitau orang lain ni rahsia kita ja tau..huhuhu..

Gambaq tak da la pulak, al-maklum la sejak aku kena ragut dan nset aku sony ericson tu (tudia siap bagitau) tak dapat lagi sebab jadi bahan bukti kes so aku patah tangan la.

Sebab tu kebanyakan entry aku la ni tak ada gambaq,

Tapi masa balik baru nak tergedik-gedik ambik gambar tu pon guna nset depa 2. Masa awai-awai semua malu-malu miaw nak amik gambaq haha.. apakah?

Lepas ni sapa plak nak berdating dengan aku? Harap-harap blogger laki la pulak hahaha **gatai nowh hang GKSB hihihi

=P


26 comments:

  1. hahahaha geng pokok renek ? tinggi berapa GKSB?

    best tak harrp potter ? zama x pnah tgk pun. hehehe tp ade membe ajak pi tgk.

    ReplyDelete
  2. Ouh gatai eyh GKSB??? Nak kena ni.. hehe. Xpe. Nnti kami upload ok!. :D

    ReplyDelete
  3. @Zama

    Tinggi?? Rahsia hahaha... Rugi kalau tak tengok..so p ja la nowh

    ReplyDelete
  4. @Izyanti

    Alamak kompom2 pic tu GKSB yang nampak paling demok..malunya...

    huhuhu

    ReplyDelete
  5. Seronoknye tngk movie...harry potter plak tu...kami akt cni kne pegi bndr besar baru dpt tngk...pasal renek2 ni...nenek eden ckp pokok yg renek berbuahnye bnyk2....

    ReplyDelete
  6. pokok renek? hahaha pasai pa tak cakap pokok tauge... PEACE...

    ReplyDelete
  7. haha. .~~
    jauh laa.. nk gak dating ngn GKSB nie.. ehhee

    ReplyDelete
  8. ko ketua geng renek la ye....

    ReplyDelete
  9. dah lama xtgk layar perak..huhu..kali akhir thun 99..lamakan??

    ReplyDelete
  10. saya nak!!!!!!!
    jom tgok wayang kat qb.. jom?? hahahaha

    ReplyDelete
  11. saya nak!!!!!!!
    jom tgok wayang kat qb.. jom?? hahahaha

    ReplyDelete
  12. saya nak!!!!!!!
    jom tgok wayang kat qb.. jom?? hahahaha

    ReplyDelete
  13. nak tgk jugak.. ramai yg ckp best..huhu.. sedeynyer :(

    ReplyDelete
  14. huhu..nak gak tgk..xde sape sudi nak temankan cik moon nie..haha...

    ReplyDelete
  15. Gadis Kampung Separa Bandar: Renek ke rendang....? heh3....

    ReplyDelete
  16. jom! dating kt tasik jitra. hahaha..

    ReplyDelete
  17. bila hang nak date ngan aku?? aku renek gak.....

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi