Thursday, November 4, 2010

IKLAN FEVERET AKU IKLAN FEVERET AMPA APA?

Esok Hari Deepavali iaitu Hari Raya yang disambut oleh semua masyarakat berbangsa India.

Kalau tiap kali tiba Hari raya yang disambut oleh 3 kaum terbesar di Malaysia ni memang akan muncul iklan-iklan yang best.

Antara banyak iklan feveret aku adalah iklan Petronas. Memang sangat menyentuh hati kadang-kadang tu.

Ampa dah tengok ka Iklan petronas untuk Deepavali kali ni?

Aku tau ampa mesti tak tengok tv, apa kata kita tengok dulu.



Melalui iklan ini aku sedar bahawa setiap kekurangan yang kita ada mungkin dianggap kelebihan bagi orang lain.

So, terima lah diri kita seadanya dan carilah dimana kelebihan kita itu
=)

Tapi dalam banyak-banyak iklan petronas iklan ni adalah iklan feveret aku



Aku sepak kang

Hahaha...

NOTACIKGADIS: AKU TENGAH SERABUT NAK EXAM NI. BOLEH PLAK TERTINGGAL NOTA KULIAH KAT U, SEDANGKAN ADA KAT RUMAH NI HAISYOO...

ENTRY AUTOPUBLISH SEBAB BZ STUDY HUHU..


12 comments:

  1. akhir2 ni aku slalu tunggu iklan maybank selalu ada tyme berita tv3...sgt besh

    ReplyDelete
  2. akhir2 ni aku slalu tunggu iklan maybank selalu ada tyme berita tv3...sgt besh

    ReplyDelete
  3. best nyer iklan deepavali...hurm..memberi kesedaran yg maksima...

    ReplyDelete
  4. suke iklan pertama tu. sedih jer

    ReplyDelete
  5. "Itu potong dia kasi balik ker?"

    muahahahha..

    kenangan terindah..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi