Thursday, November 11, 2010

JOM TENGOK IKLAN CADBURY YANG ANGKAT-ANGKAT KENING TU

Dah tengokkan iklan cokelat cadbury kat TV yang ada 2 budak comel angkat-angkat kening sambil ikut muzik tu?

Comel kan?

Apa kata kita tengok iklan ni yang versi melayu pulak.






Hehehe...

Comelkan?

Siap ada lesung pipit lagi

Ampa boleh buat cam tu?

Jom try buat

Hihihi..

Kalau aku buat, bukannya kening yang terangkat tapi lobang hidung plak yang dok kembang kempis apa kesss???


10 comments:

  1. susah tu nak buat.. kene control lubang hdung same.. hehe..

    ReplyDelete
  2. eyh2.. perasan gak ea dimple budak tuh..ngeee~

    klaka je laz2 2 2 tak tahan nk gelak..bhahaaha

    ReplyDelete
  3. wah pandanye wat idung kembang kembang kempis~ ahaks~ >_<'

    ReplyDelete
  4. hahaha lawak gile. at last suma gelak x tahan je, hahaha

    ReplyDelete
  5. terbelit kening kami dibuatnya..huhu

    ReplyDelete
  6. Aku boleh angkat kening sebelah je, tu pun lengoh oi nak buat lama-lama, buat banyak kali...

    Ni siap boleh buat dua belah lagi..!
    Siap ada lesung pipit lagi...

    ReplyDelete
  7. macam nak lempang diorang tu

    hahaha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi