Thursday, November 25, 2010

KAKI MENGENDAP A.K.A. SKODENG TU GS KA?


Ni salah satu keratan akhbar pasal kaki skodeng ni.

Ampa pernah kena skodeng? Atau ampa sendiri yang jadi kaki skodeng?

Orang yang kaki skodeng ni tak kira umur kalau dah memang gila seks tu tak kira sapa, semua dia nak skodeng.

Kat kampung aku ada sorang. Tak padan dengan ada anak bini keja nak mengendap orang. Kepala dah beruban tapi perangai tak berubah-ubah. Ayah aku pernah cakap dia tu dari muda lagi memang suka dok mengendap orang.

Perangai ni bawa sampai ke tua.

Orang kata kubur kata mari dunia kata pergi still tak insap!

Orang macam ni aku nak hormat?

Sory la... Walaupun hang dah tua, tapi perangai macam ni ada ka orang nak hormat?

Pernah aku ligan dia dengan penyapu gara-gara dia nak mengendap mak sedara aku. Nasib baik aku nampak. Memang bangang betoi orang macam ni.

Yang aku herannya macam mana la family dia, dah la ada anak dara 2 orang kat umah. Hang tak puas mengendap anak beranak sendiri kot tu yang dok p mengendap orang lain pulak?

Banyak kali dah dia terkantoi dengan aku, pastu bila terjumpa buat macam tak ada apa-apa yang jadi. Buat muka tak bersalah boleh....

Tau saja la kan, rumah kampung ni macam mana? Dekat-dekat. Jamban pon kat luar.

Tu cerita kat kampung la. Masa aku kecik-kecik dulu. Sekarang ni tak tau la dia dok buat pangai cam tu lagi ka tak.

Aku pon dah jarang-jarang balik kampung. Duduk ja kat umah kat Aloq Staq ni melayan internet huhu...

Tapi orang kalau dah biasa dok buat macam tu boleh tinggal ka kebiasaan dia tu?


11 comments:

  1. lain kali klw jumpe DIA lg. ~
    stnby gAtfu .!!! tunjuk kt die ..

    jeng x2... msti die lari cm tikus tak pn nangiss cm pontianak xpon buat slumber cm badak.. tak pon kecut cm semut... semua binatang aku nk sebut !! tp binatang nie xsuke gngu org.. org y ada akal lg otak geliga 2 pon xblh contohi bintang y lg baik hati.. hahaha..

    apa aku merapu nie.. ngee :P

    ReplyDelete
  2. erkkk...bawak smpai tua?adoiii...gila ke hape...

    ReplyDelete
  3. jantan kalau sampai umoq patpuluh duk camtu gak, memang sampai mampuih la tak berubah..

    ReplyDelete
  4. gali je kubur dan tanam trus org cengginie

    ReplyDelete
  5. Hehehe... tu namanya pengskodeng tegar

    ReplyDelete
  6. mcm2 tul org gila seks ni...

    penah dulu duk umah kg...ada org skodeng kt blkg kt bilik air tu arr...tp x tau sapa...sbb ada org nmpk...serammm tul...hehe

    ReplyDelete
  7. hahaha!
    org cmnih mmg susah laa nak brubah..
    sbb dah addicted!

    silap2...laki pon dye skodeng..HAHA

    ReplyDelete
  8. kaki skodeng ni xkene tgkap kat org xpe..nati dah kene..abis cedera kene belasah nati..

    ni nyakit juga tau
    nyakit jiwa kacau

    ReplyDelete
  9. maksu x suka skodeng x suka diskodeng, tapi maksu pernah kena raba ngan indon dalam best, pun rasa macam nak cacakkan garfu kat tangan dia yang kurang hajar tu

    better do something utk tinggalkan tabiat buruk sebelum dibawak mati,kan...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi