Monday, November 8, 2010

KISAH BENAR DAN ADA YANG TIPU-TIPU SKET

Sedih eyh baca cerita Mengapa Kita Bertemu untuk Berpisah?

Aku lagi sedih nak menulisnya

Hahaha..

Kisah ni berdasarkan pengalaman aku masa aku dengan Budak Perak tu cuma aku ubah sikit-sikit jer. Kat part mati tu je tak betol.

Dia memang baik. Caring dan memang jaga aku betul-betul. Cara dia layan aku pon memang gentleman habis.

Mana nak cari lelaki yang sanggup mai dari Perak setiap minggu ke Kedah semata-mata nak jumpa aku?

Kalau tak ada duit, belum dapat gaji lagi sanggup p menoreh getah malam-malam kat kebun ayah dia.

Kadang-kadang mai jumpa aku bau getah jer hehehe..

Kalau aku melawak kata busuk dia kata busuk-busuk getah ni la yg boleh mai jumpa aku?

Ciss mau menitis plak ayaq mata ni.

Usaha dan pengorbanan dia yang buat aku ingat dia walaupun aku dah kehilangan dia dan dia bukan lagi milik aku.

Pernah dulu, kawan aku tanya kalau dia datang balik kat aku, aku terima tak?

Kalau dulu aku jawab aku sanggup terima tapi sekarang mungkin tidak.

Hidup ni tak perlu lagi pandang ke belakang, setiap perkara yang terjadi tu mungkin ada hikmahnya.

Uisshh apa yang aku dok jiwang-jiwang ni? Hahaha..

Baru je abeh exam bleh plak feeling jiwang.

Layannnn..........

NOTACIKGADIS: BETUL KE ADA ORANG COPY KARYA AKU TU DALAM FB?


22 comments:

  1. akak, tang mane yang tipu tipu sket ni?
    huhu..sabar lah kak,
    kalau ade jodoh, tak kemana
    akan ade mase, dtg la someone jd mr prince akak.. :) heee

    senyum2.. psni blaja utk paper strusnye jom!

    ReplyDelete
  2. knape tak terima pulak. mungkin perpisahan itu hanya sementra

    ReplyDelete
  3. btol jgak ckp jey yusuff.. btul ke xnk terima.. ssh tau nk cr org yg baik and sanggup tlg time ssh.. huhuhu...

    ReplyDelete
  4. arghhhh!!! teriak lagi!!!!!!!!!!!!! demmmmm!

    ReplyDelete
  5. aah kot cam pernah terbaca kt fesbuk...

    ReplyDelete
  6. hehehe, tang mati yg dlm entri before yg ni eh ?

    ReplyDelete
  7. pehhh muka da ganas da dalam hati ada taman :-) hahahah mmg terbaik la btw lelaki akan buat apa sahaja untuk memiliki wanita yg didambakanya tapi mereka akan pergi dan berlalu di saat kau tinggalkan mereka ewahhh :-)

    ReplyDelete
  8. hak2..ada sikit terkena..org Perak cari org kedah..hahaha tp tak sampai mtg getah..tak tau pn cmna nk motong..

    ReplyDelete
  9. tacing part dia pi noreh getah tu..hihi...
    manusia memang ada buat silap. tapi masa akan memberi dia ruang untuk berubah..siapa tahu, memang jodoh ko ngan dia ke?

    jangan membenci..kerana benci boleh ditukar semula kepada sayang.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi