Monday, November 1, 2010

KISAH HUJAN DAN AKU






Hujan.

Bumi hijau kuning ditimpa hujan 2 hari berturut-turut.

Dalam berita pon dah bg tau banyak kawasan yang banjir.

Serius, hujan-hujan ni buat aku rasa malas.

Malas nak bangun, malas nak mandi, malas nak buat apa-apa pon

hehehe...

Family aku plak p holiday kat Sabah.

Tinggal aku dengan adik aku Iskandar jer.

Teringat kecik-kecik dulu selalu main hujan. Siap berenang-renang dalam parit lagi

Hahaha...

Pastu kena kejar dengan tok wan aku keliling kampung. Siap kena rembas (pukul) dengan pelepah nyoq (kelapa)

Hahaha...

Indahnya kenangan masa kecik-kecik dulu walaupun zaman kecik-kecik aku tak seindah zaman kecik-kecik ampa, still ada perkara yang hendak dikenang.


Kenangan waktu sambutan hari Lahir aku yang ke?? Dh lupa,


Hujan....






6 comments:

  1. oh ya.

    jangan kerap main hujan.

    nanti demam. keh keh.

    ReplyDelete
  2. whoaa,,,
    besttyerr mndi hjn mse kcik x2 dulu,

    ReplyDelete
  3. jom pi pekena piza hut sekeping dua dengan mushroom sup!

    ReplyDelete
  4. wa.. kecik2 aku takde gmbr pun.. sob2..

    ReplyDelete
  5. ahahhha ... em pun tingat dulu .... hehheheh

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi