Friday, November 19, 2010

KOMITMEN DAN BLOG

Komitmen?

Setiap apa yang kita nak buat kita perlukan komitmen dan kesungguhan. Tanpa ada kedua-dua perkara ni mungkin kerja yang kita buat tidak akan menjadi.

Japgi kul 3 aku ada exam.

Memang tak boleh bagi komitmen pada blog.

Ampa tau kan aku join contest yang dianjurkan Ben Ashaari?

Kalau yang belum tau ampa baca ENTRY ni dulu eyh?

Pastu nak minta tolong ampa undi no 51 kat ENTRY ni pulak.

Aku memang tak dapat nak p blogwalking kat blog ampa sebab petang ni aku ada exam.

So, sapa-sapa yang dah undi GKSB, nanti aku akan buat 1 entry khas untuk review blog ampa. Mungkin ni salah satu cara nak tolong ampa naik kan trafic ampa juga.

Marilah kita mengamalkan give n take

=)

Terima kasih pada zacky yang dah undi GKSB


6 comments:

  1. nnt saye undi..nak p baca yg peserta lain dulu nak pilih lagi 1 undi..

    ReplyDelete
  2. wah, semoga berjaya untuk GKSB..
    nanti kita undi juga ye..
    jangan risau..
    buat yang terbaik untuk exam juga..
    hehe

    ReplyDelete
  3. okay,nanti komputer kt umah sya da okay sya akan undi gksb. Do d besh 2 4 ur xam.

    ReplyDelete
  4. ok.. elfa dah undi..(kalo betul cm2 ar cranya) hehe..

    ReplyDelete
  5. awat hang lambat!!! aku dah vote orang lain... tapi boleh undi 2 ka????? sat aku belek balik..... =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi