Tuesday, November 16, 2010

MEMANG SAH TAK ADA NAFSU

Dok melepak kat hostel lagi. Boleh tak balik kampung lagi ish ish....

Memang tak ada nafsu nak balik. Macam nak hantar SMS kat family aku kata tak balik raya. Nanti tak pasal-pasal ja kena marah. Bajet dok jauh jer aku ni. Penang-Kedah, kalau kentut pon dengaq.

Aku balik Yan ja, raya kat sana. Tak pernah lagi aku raya kat Alor Star rumah sendiri. Yala jiran-jiran dah la bangsa Cina, hang nak melangut ja ka kat sana?

Entahlah, mood raya tak ada, exam punya pasal.

Kalau aku balik sana memang tak online la yer harap maklum.

Walaupun aku dah jumpa port yang ada wifi tapi kedai tu banyak laki la plak. Satgi depa ngorat aku macam mana? **Hang bajet cun ka GKSB?

Tak pa la demi keluarga akan ku korbankan segala-galanya. Malam ni sapa yang dok Yan tu pakat-pakat p Pekan Rabu kat Guar Chempedak nowh memeriahkan suasana.

Time tu ada la orang jual kuih raya 5 10, 5 10. Maksudnya 5bungkus 10 ringgit.

Yang dok menjaja nasi lemak pon ada. Pelbagai bentuk dan harga. Patut la aku tengok ramai sangat laki kat sana, ampa amik kesempatan nowh?

Ish ish ish

Ok, la chow dulu nak p kemas-kemas beg pastu nak mandi.

Baru nak mandi?

Oppss pecah lobang plak

Hihihi..

Selamat Hari Raya Aidil Adha

=)


18 comments:

  1. Salam AidilAdha..

    http://pesona-akasia.blogspot.com/2010/11/salam-aidiladha-ikhlas-dari-pesona.html

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya adil adha !
    cheq raya kat loq staq

    ReplyDelete
  3. Salam Aidilahdha.. itulah erti perngorbanan. takde nafsu pun, kena balik juga...

    ReplyDelete
  4. haha..
    selamat hari raya jugakk..

    *raya pun xda mud ea exam puya pasal..hehe

    ReplyDelete
  5. GKSB, selamat hari raya.. gomokpendek tag kamu dalam entry run this town. silakan............

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari raya....
    Kalau tak de mood pi la tgk lembu kena sembelih...hehe....

    ReplyDelete
  7. hahaha.. tajuk entry nak merangsang je.. hehe..
    salam aidiladha... :D

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya Aidiladha (^-^)

    ReplyDelete
  9. selamat ari raya..! mai la singgah langkawi..haha

    ReplyDelete
  10. hai, dah mandi lom? hehehe
    maksu dah uwat tag, http://ceritakosong.blogspot.com/2010/11/tag-25-random.html

    ReplyDelete
  11. hehe awat duk wat tak mau balik lagu nie cheq..hhaahaha salam aidiladha ya :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi