Wednesday, November 10, 2010

NAK P MEKAH PON PAKAI BULU MATA PALSU?

Tengok tak drama CHINTA tadi?



Konon-konon nak p Mekah, nak buat haji sekali tak jadi p sebab Sada masuk meminang?

Niat awal tu dah betoi tapi sebab nak kawen tak jadi p?

1 lagi nak p Mekah tapi si Chinta tu siap pakai bulu mata palsu lagi

Ni nak jadi macam pelakon Eja tu kot, berlakon mati pon pakai bulu mata palsu lagi

heehehe..

Lawak la pulak aku tengok



NOTACIKGADIS: Baju pengantin yg si Chinta pakai tu cantik la...


22 comments:

  1. mungkin 2 niat dia. nk g makkah dgn memakai bulu mata palsu

    ReplyDelete
  2. tu laa drama namanya, drama Malaysia.. :D

    ReplyDelete
  3. chinta kawen dgn rasul ke??

    ta dpt tgk la sni..xde tv. huhu

    ReplyDelete
  4. woho~ best kn cter nie.. p asyik terlepas byk episod jerprp :(

    ReplyDelete
  5. yerla.. baju chinta kawen td cantik sgt....

    ReplyDelete
  6. biasala drama melayu.nak mati pun make up ada lagik.heheh

    ReplyDelete
  7. erk,,,, terbaik... bulu mate tu mmg dah macam aur dgn tebing bagi beliau, hahaha

    ReplyDelete
  8. x tgok langsung citer nie walaupun ozmate dok syok mendwnload...x shuke sebb pelakon utama die ade..

    ReplyDelete
  9. tp ak suka ayat fasha bg kat mak rasul tuhhh...mmmgg menusukkk..baru reti bahase..hihih

    ReplyDelete
  10. hahaha~

    tak boleh blah bila makcik tu tetiba insaf dan datang pinang Chinta.

    WTH?!

    ReplyDelete
  11. bahaha, hipokrit kutt cerita tu :P

    ReplyDelete
  12. hahaha..
    baru cun kot g mekah pakai bulu mata palsu..

    ReplyDelete
  13. Ini pun leh jadi isu? Hahaha.. Tapi sangat cantik bajunya.. Kesian sama shada!

    ReplyDelete
  14. hahaha eina xperasan pon dia still pakai bulu mate pelesu...hahahaha

    ReplyDelete
  15. tu namanya berlakon x real.. hahaha

    ReplyDelete
  16. ala dikk..tengah solat pun make up tebal 1 inch camner??

    nie sebenarnya production nk cut cost make up.. klu since solat dan nak p mekah dah buang make-up....nanti since2 lain kena make up balik...so membazir make-up, bazir duit bayar extra duit make up artust, pastu bazir masa nk make up balik ...krew2 lain terpaksa tunggu...

    agak akak le as pernah jadik org belakang tabir nie...:-)

    ReplyDelete
  17. kalau berlakon bukan main lagi..kat luar haish...

    ReplyDelete
  18. Erm,diorang wat cite xnak kaji dulu islam tu cam mana...last2 jadi bahan lawak...kesian...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi