Friday, November 12, 2010

PISANG BANYAK KHASIATNYA KAN? TERMASUK BOLEH BUAT TELEFON

Ampa stress tak?

Stress pa baca 2 entry aku ni pasal Lelaki bangang tak reti bahasa dan kita buat baik orang balas taik kat kita

Aku yang mengalaminya lagi la...

Jadi untuk mengilangkan stress ampa dan juga aku jom layan video ni.





Comel jer kan?

Hehehe


10 comments:

  1. yeahhh..ini memang sgt comel..sy n member2 lain gilakn lagu ni pas tengok vid ni kat fb..haha

    ReplyDelete
  2. ring3x... banana call...

    hehe.. comel..

    ayah dia cool je kat depan..

    ReplyDelete
  3. memang leh hilangkan stress tu...hehehe

    ReplyDelete
  4. budak hyper active.. tapi, bahaya sebenarnya ter kinja2 dalam kereta. boleh terhumban ke depan dan menyebabkan kecederaan serius

    ReplyDelete
  5. alahai comey nye.... geram aku nk cubit2 pp die...

    ReplyDelete
  6. ang ke anta meset marah3 kat formspring?? hee?? yang marah3 laki tuuu

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi