Saturday, November 20, 2010

SENYUM MAU MANEH~SELESAI SUDAH =)


Alhamdulillah...

Selesai sudah contest yang dianjurkan oleh Ben Ashaari.

Pemenang dah diumumkan. Tahniah pada shuff shamsudin.

Memang sengit bersaing dengan Shuff hehehe..

Jutaaan terima kasih aku ucapkan pada yang dah undi GKSB, terima kasih banyak-banyak dengan sokongan ampa tu.

Minta maaf andai kata ada yang ampa tak senang hati sepanjang GKSB berkempen ni nama pon berkempen kan hehehe..

Macam pilihan raya pulak hehe.

Memang sangat penat untuk meraih undi tapi memang berbaloi-baloi walaupun tak menang.

Aku dapat ramai kawan baru sepanjang aku blogwalking dan menyertai contest ni.

Terima Kasih sekali lagi sebab mengundi GKSB.

Sekarang ni, aku nak tidur sebab penat seharian sibuk berkempen kat FB, YM dan blog tapi rezeki tak menyebelahi juga hehe..

Apa-apa pun terima kasih pada semua yer.

Jasa ampa amat aku hargai.

Terima kasih juga penganjur contest iaitu Ben Ashaari.

So, selamat malam

"Senyum Mau Maneh"

=)





NOTACIKGADIS: ESOK GKSB SINGGAH KAT BLOG AMPA NOWH ;)


10 comments:

  1. tu la, menang kalah adat pertandingan kan? biasalah.

    eh nanti ben nak buat ag kan kotest, boley join ag :)

    ReplyDelete
  2. it's oke tak menang pon..
    top 10 da tuh :p

    ReplyDelete
  3. dapat top 10 kena la wat kenduri..hehehe

    ReplyDelete
  4. takpe takpe kakak sedari.....next time ade rezeki

    ReplyDelete
  5. Nanti kita bersaing secara sihat lagi yer tuan belog :D, kalau berkesempatan lah :D, hehe.

    Follow sini yea.

    Senyum Mau Maneh :D

    ReplyDelete
  6. xmnang xpe lah. .yg pnting dah brusaha. .good try!^^

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi