Tuesday, November 16, 2010

TAK ADA NAFSU





Assalamualaikum...

Wiwittt...

Lusa raya weh.. Aku dok ada kat U lagi ni, rasa macam malas nak balik pula. Nak gak sesekali rasa beraya di perantauan.

Dush dush! Tok sah dok berangan la GKSB oi..depa dok kat oversea sana tu teringin nak balik hang setakat dok over the sea iaitu Penang malaih pulak nak balik raya.

Sekeh pala juga budak ni. Tudia orang dok kat perantauan nuh dah marah aku dah.

Hala esok aku balik (sambil seret bantal busuk)

19hb exam, 18hb kena balik Penang dah, memang tak ada nafsu nak raya.

22hb exam lagi. Orang lain pakat dah abeh exam dah. Jeles aku.

Lepas ni p Langkawi pulak kursus, aku ingatkan 3 hari ja sekali aku tengok tentatif program seminggu weh.

Tudia la hang tergedik sangat nak p Langkawi hang main isi ja nama sekali seminggu kursus tu. Padan muka hang.

Tak pa la teman tapi mesra aku pon ada kursus gak kat Bangi so adil la kan?

Dah la hari tu banjir tak leh nak p dating. Gatai hang nowh GKSB hahaha..

Uishhh.. Jangan risau aku single lagi, nak isi borang pon boleh lagi keh3...

Ok la dok merepek plak aku ni, just nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha, berhati-hati di jalan raya. Raya ni pakat-pakat sembelih lembu bagi kat aku sikit, aku nak kepala lembu ja buat hiasan kat rumah bleh?




Gambar Hiasan. Kenai dak laki yang ujung tu? Blogger Hans.

Kami sekelas masa teknik dulu


Motif pic?
Mood berbaju kurung ngeh ngeh


5 comments:

  1. selamat hari raya aidiladha..
    ada buat kuih raya ker..hehe

    ReplyDelete
  2. aik...banjir tak surut lagi ka? Amboi..gatai na nak dating? bukan lebih romantik berdating atas ayak banjir..hehe

    ReplyDelete
  3. Tapi betul mmg tak rasa nak bernafsu raya bila tingat ada exam la bla,bla....
    Padahal takda la rajin sgt mentelaah buku...hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi