Wednesday, December 8, 2010

AKU PILIH KLCC DOWH!


Aku pilih KLCC dowh!

Hahaha...

Tapi bukan untuk comolot okeh? Haisyooo....

Tak mau, tak mau, tak mau pk bukan-bukan.

Sepanjang seminggu dok KL ni aku sempat p uptown kat Danau Kota tu ja.

Tapi hari ni, aku pilih KLCC nak untuk tengok wayang. Bawa puteri sekali jenjalan dengan kawan aku yang terpaksa di rahsiakan identitinya.

Kami tengok ceta AKU TAK BODOH! Boleh tahan syok gak cerita tu. Memang lawak+sedih. Sampai meleleh gak la mata aku tengok ceta tu.



Bila bawa keluar puteri ni, boleh diibaratkan macam kami ni sekeluarga, ada mak, ada pak, ada anak.


Walaupun puteri ni adik aku, tapi perbezaan umur yang ketara membuatkan dia macam anak aku plak. Huhuhu

Sebelum start tengok wayang tu tetiba puteri ajak aku balik. Nasib baik la aku ni pandai pujuk. Aku tipu dia kata tiket keta api tak dak, ala LRT tu kan? Cakap dengan bebudak panggil keta api la.


Singgah kat petrosains tapi amik gambaq kat luaq ja la. Nak masuk pon tiket habis, punya la ramai bebudak buat lawatan sekolah dok beratuq nak masuk.




Kemain lagi puteri bergaya bila bergambaq.





Aku ni teringin nak p ICT Shah Alam, tapi tak sampai lagi kat sana. Bila la boleh sampai sana. Sabtu malam nak balik Kedah dah.

Tak larat dah dok KL, dengan jalan yang sesak, bukan cara hidup yang aku impikan tu.



Bila jenjalan kat KLCC ni, ada 1 port baik punya nak bergambar. Nak krismas kan, ada la pokok krimas, yang peliknya pokok ni warna purple la, warna feveret aku

hehehe...




NOTACIKGADIS: KALAU SAPA YANG NAK JOIN GATHERING TU, KALAU BOLEH CONFIRM SEMINGGU SEBELUM TARIKH 25hb.




10 comments:

  1. alahai, sakan betol si chumil tu bergambar dengan gaun dye.

    eh tapi orang cakap movie tu memang best. huhu

    ReplyDelete
  2. ish! rasa rindu plak kat KL...
    tambah2 time krismas ni..
    decoration lawa2..

    ReplyDelete
  3. wahh..kecik nye adik akak..
    :P
    rindu lak nak pakai gaun mcm tuh :P
    hehe

    ReplyDelete
  4. yup setuju cerita tu mmg menyentuh hati mmg best!!
    halamak mmg dh mcm mak, pak n anak hihihi....
    petrosains??
    halamak rugi x masuk syok wooo pada aku laa...banyak pengatahuan yang ko boleh dapat kt cna...tp tiket dh abih nk wat mcm mana...lain kali masuk tau...mmg best...

    ReplyDelete
  5. hamboi kemain lagi puteri tu senyum :)

    kite pun tak suke jalan bandar. sungguh sesak, dat's y kite pilih untuk stay kat pinggir bandar . hehee

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi