Tuesday, December 14, 2010

BILA LELAKI MEMBEBEL

PIC GOOGLE



Aku rasa macam nak sumbat mulut dia dengan stokin. Aku adalah dalam kategori yang tak suka dengar orang membebel dan membebel. Tapi sekali aku membebel, sila tahan telinga. Sebenarnya bukan lebih kepada membebel tapi marah ja.

Tapi bila lelaki yang membebel, itu sudah lebih. Lawan tokeh ka? Selalunya perempuan yang sinonim dengan membebel, bila lelaki yang membebel ampa rasa macam mana?

Aku rimas dengan lelaki yang suka membebel. Apatah lagi bila duduk dalam kereta, sambil drive sambil membebel. Yang ni mesti ampa kan?

Ex-boy aku dulu suka membebel, aku diam ja. Malas nak cakap apa takut satgi bergaduh bertambah besar masalah plak. Pastu marah plak sebab diam. Haisyoo...

Apa-apa pon lelaki kalau membebel tak sesuai la. Nampak buruk. Kalau perempuan membebel itukan lumrah?


28 comments:

  1. lelaki membebel amatlah buruk rupa dan annoying kerana mulut mereka sangatlah celoparnya mcm tak berinsurans.hehe

    ReplyDelete
  2. @Lia

    hehe...kadang2 mulut laki lagi lazer dari perempuan :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. kadang2 apabila lelaki membebel boleh manjadi tahap gedik plak..haha

    ReplyDelete
  5. leceh kalau lelaki kuat membebel..tak macho langsung...;d

    ReplyDelete
  6. lelaki kalau dah membebel.. menglahkan pmpuan

    ReplyDelete
  7. SALAM,
    YANG SEBAIKNYA LELAKI PEREMPUAN TAK MEMBEBEL. SAKIT TELINGA DAN SAKIT HATI BILA SELALU KENA BEBEL!

    ReplyDelete
  8. pengsan kalau dgr lelaki membebel.. :P

    ReplyDelete
  9. lelaki membebel..ish3..kalah pompuan. huhu

    ReplyDelete
  10. haah btol3.prmpuan membebel adlh lumrah.hehe

    ReplyDelete
  11. Tapi ade setengah tu diorang membebel bukan sebab marah tapi membebel yang kelakar-kelakar. Tu aku suke dengar.haha

    ReplyDelete
  12. walaupon IR lelaki, IR x suka membebel.. hehe dan IR tak suka dibebel..

    ReplyDelete
  13. lelaki membebel habislah,..
    huhu mmg pedas btol mulut 2,..lagi hebat dari pompuan bebel

    ReplyDelete
  14. nasib tak pernah jumpa lagi laki kuat membebel..^_^

    ReplyDelete
  15. nasib baik la sy seorg yg pendiam n pemalu.. hehe.. ;-p

    ReplyDelete
  16. singgah sini..

    memang tak boleh tahan bila lelaki membebel.. bila orang tu dah start membebel, abeslah..

    ReplyDelete
  17. wahh .`
    sy pendiam jerrpp.. mesti awk ske kn ?? hahaa

    ReplyDelete
  18. dtg jenguk anyss smbil baca entri..a a ek..ai pun geli beno ngn lelaki suka bleter..xmacho..huh

    ReplyDelete
  19. saye juge tidak suke laki membebel. sakit otak dibuatnya. klo pmpuan bebel xpe, tp klo laki bebel ni mmg nampak pelikkkk sgt

    ReplyDelete
  20. entry yg chomey..agak hodoh yerk bila melihat n mendengar lelaki membebel x sesuai...

    ReplyDelete
  21. aku wat derk ja kalau sapa2 membebel pun.... =)

    ReplyDelete
  22. orang perempuan ni selalu mahu difahami.. tp kita yg lelaki ni jarang pula nak difahami.. hahaha!

    ada masa kalau ada lelaki yg suka membebel ni,adalah lelaki yg mudah difahami.. bg pendapat saya la.. sebab die mampu mengeluarkan isi hatinya... cuma klau dah melampau bebelannya tu , tak berapa bgus la..

    lumrah membebel ni tak de dikhaskan untuk sesuatu jantina pun... itulah adalah habit masing2..

    jgnlah klau lelaki membebel dikatakan tak bgus.. tetapi perempuan membebel nampak mcm lumrah.. jgn la mcm tue ..

    yg benar..
    ikhram,
    bukan seksis!! hahaha

    ReplyDelete
  23. anyss..akak tag award kat award..dtg ambik yerr

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi