Thursday, December 9, 2010

DALAM BANYAK-BANYAK BINATANG....BINATANG APA YANG AMPA PALING GELI??





Dalam banyak-banyak binatang, binatang apa yang paling ampa geli sekali?

Kalau ampa tengok binatang tu, meremang bulu roma ampa?

Aku ni seorang yang penggeli sket. Dalam-dalam banyak binatang, binatang yang bernama





Katak

Paling menggelikan aku.

Nasib baik aku bukan pelakon, kalau kena berlakon macam cerita Putera Katak tu, kena pegang katak, mau melompat aku macam katak. Sebab tu la aku bukan pelakon.

Hehehe..

Binatang kedua yang aku paling geli adalah

kucing.



Comel, tapi aku tetap geli.

Lebih-lebih lagi kucing yang berbulu tebal, gemok-gemok lagi la aku geli.
Segala jenis binatang yang berbulu macam ni, macam arnab memang aku geli sangat.

Kena dapat lelaki yang memang suka bela kucing macam mana la aku nak buat eyh?


Siap pernah ditanya "Kalau kita kawen nanti, nak bela kucing boleh?"

Aku terkelu!

Binatang lain adalah

Ular.



Uiiiii..... Kalo ulaq, orang utara kata "ulaq melingkaq atas pagaq"

Try ampa cakap tengok boleh dak?

Hehehe...

Nasib baik la, ada lelaki yang suka kucing ja, kalau dapat lelaki yang suka ulaq,

mauk bersanding atas pelamin nanti macam ni pa?

NOTACIKGADIS: Pic sumbangan google


17 comments:

  1. cite putera katak best.. hee..

    geli ngn sume binatang.. haha :D

    ReplyDelete
  2. erkkk....kawen pon kena bw ulaq bagai ka?

    eeuuuwww...geli ngan binatang yg merayap..

    ReplyDelete
  3. sye gli ngan binatang yg 1st pic tuh...seyes smp tgk pic pn xsanggup......eeeeeeeee....geliiiii...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. GB paling suke katak!!!!!

    hahaha...

    tapi paling geli cicak...er..kot. huhu~

    ReplyDelete
  6. t aida hadiah kucing kat GKSB k.. keh3.. :P

    ReplyDelete
  7. lipas...
    huhu...
    dari mak turun ke anak...
    hahah...

    ReplyDelete
  8. oops...
    1 lagi...
    geli ngn kucens yang melambak kat kedai2 makan...
    kalu dia mak dekat...
    memang bersila ataih krusi la...

    ReplyDelete
  9. err.. ular la paling geli.. gksb, boleh tolong ajar IR cmne bila kita komen tu kan ada backlink entri terbaru kita??

    ReplyDelete
  10. sudah pasti..ular..boleh pengsan wooo..huhu..tgk citer harry potter ritu siap tutup muka..kecut abis smua yg ada..hakhak.malu kat org..

    ReplyDelete
  11. niesz geli ngn lipas..eeeuuww!

    ReplyDelete
  12. kucing pon geli? hahah.. pelik!
    err.. sy geli cacing.. hehe..

    ReplyDelete
  13. geli ngan katak...!!
    yg berlakon Putera Katak tue bukan katak betui....

    tu editing jer tue.. mau nyer nora danish nk pegang katak ??heheh..

    aikk??kucing pun geli kaa??

    deqlis geli cacing..
    ular takut... hehe

    ReplyDelete
  14. ngiahahaha, kucing pun nak geli ke? hehehhe sesetengah org geli kan.. sy faham.. dulu sy tak geli tp takut dgn kucing.. semenjak tgk kesian kucing kat longkang tu, dah tak geli dah.. rupanya kita kena pegang baby kucing baru tahu kucing tu macamana..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi