Saturday, December 18, 2010

DOK PERAH-PERAH TAK ABEH-ABEH

Dari tadi dok perah, perah perah otak sampai ke sudah tak ada idea nak tulis entry.

Sekarang ni kalau nak tulis kena pikiaq benda yang bermanfaat sikit. Kalau tak satgi kena tegur plak.

Tapi kalau diri kita sendiri plak yang tertekan nak pikiaq tajuk apa yang konon-konon bermanfaat untuk kita nak tulis tak guna juga kan?

So, la ni kita tulis la apa kita rasa nak tulis. Selagi bukan berunsur fitnah atau perkauman dan bersifat umum kira ok la kan?

Macam aku tulis dalam entry macam mana yang dikatakan entry terbaik? bukan senang nak puaskan hati orang sebab masing-masing ada cara tersendiri dalam menulis blog. Ada sebab dan tujuan depa sendiri.

Dalam tak ada idea nah siap 1 entry.



NOTACIKGADIS: PERAH ADALAH PERKATAAN YANG BERASAL DARI MEMERAH. ORANG UTARA SELALU GUNA =)


6 comments:

  1. muahaha... samalah kita. selalu sangat kering idea. kalau stakat nak cerita2 smlm aku gi rumah kawan aku, smlm g mkn kfc, entri yg xda info ni org takmo baca pun. huhu...


    entri baru:
    Wikileaks vs tuala wanita
    maaf kawan, jangan cari aku!

    ReplyDelete
  2. hahahah btol2 ;D
    sape kata susah utk update entry xD

    ReplyDelete
  3. btul3..bile da xde idea, mood nk update tu mmg kurg..

    ReplyDelete
  4. perah susu juga adalah aktiviti yang sihat.. :D

    ReplyDelete
  5. perah jangan xperah.. otak kering ker??hikhik

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi