Saturday, December 4, 2010

GATHERING BLOGGER UTARA APA CERITA???


Ramai yang dok tanya pasal Gathering belah utara ni bila lagi kan?

Tiba-tiba ja senyap sunyi ja.

Perkembangan sekarang ni aku boleh bagitau yang tempat yang asal aku cadangan nak buat tu kat Taman Tasik Darulaman Jitra terpaksa kena cancel sebab 25hb tu ada pertandingan memancing dan depa akan guna astaka tu.

So, sekarang ni aku dengan Kak Rai tengah cari tempat lain yang sesuai untuk buat aktiviti outdoor.

Kalau tak dapat juga, kena cari alternatif lain ataupun kalau ampa ada cadangan lain tu boleh la ampa gitau kami untuk kita sama-sama nak jayakan rancangan ni.

Design Banner semua dah siap. Sekarang ni tengah cari tempat yang sesuai jer. Walaupun masa dah agak suntuk iaitu cadangan tarikh adalah 25hb 12 ni, insyaallah la kami akan cuba sedaya upaya untuk realisasi kan untuk kita buat gathering blogger utara ni.

Walaupun aku ada kat KL, jarak bukan penghalang ok?

Sekarang ni aku ada kat Taman Melati, Gombak. Esok mungkin aku akan menetap kat Batu cave plak. Taman Sunway Batu Cave.

Maybe sampai minggu depan kot aku dok sini.

Ada tak sapa-sapa yang nak bawa aku p jenjalan?

Al-maklum la orang kampung masuk bandar walaupun nama aku ni Gadis Kampung Separa Bandar hehehe...

Lepas ni nak p jenjalan kat mana plak eyh???

13 comments:

  1. wah,ada no fon, beraninya....haha...
    gathering tu wat kat penang tak boleh eh? HEHE..

    ReplyDelete
  2. @Meaw

    penang tahun depan, bila sem baru dah start hehe

    ReplyDelete
  3. woahh.. berani mati btoll..
    beribu2 la miskol masuk pasni.. haha..

    ReplyDelete
  4. @Solihin

    apsal tegur cm tu? Tetiba rasa takut plak huhuhu..

    tak pa, no tu xguna sgt pon..so tau dh kalo no yg xkenal tu dtg dri blog huhu

    ReplyDelete
  5. eh.
    bahaya la.
    huhu.
    better jgn letak.
    bagi kat sesiapa yang nak gi gathering je.
    better berhubung melalui emel.
    cadangan je.
    XD

    ReplyDelete
  6. whoa! aida nak p kalau gathering tu kat jitra..!

    ReplyDelete
  7. hang buang tebiat ker letak no hp dkt sini
    aiyo
    letak email la oit

    haih

    http://diariniaga.com/2010/11/30/diariniaga-com-siapa-mahu-domain-percuma/

    ReplyDelete
  8. huhu..bile nak buat??sementara masih di utara nie teringin gak nak join.. :))

    ReplyDelete
  9. Semoga gathering tu berjaya...

    Nasib baik aku ada di tganu la ni, kalau dak aku pun nak join sama....

    ReplyDelete
  10. hari ni kak rai call wisma tanya..if posibble,kalau depa nak surat by today gak la pi bagi by hand..gila suntuk nehhhhh...

    anis jangan lupa adjust pasai yang laen sama..

    game, hadiah, kemah, speaker box, mic segala..

    makan dengan printout banner, tak pa tu kak rai settle..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi