Monday, December 27, 2010

GATHERING BLOGGER UTARA: LEBIH HANGAT DARIPADA BIASA

Ampa dah bacakan Entry Perkenalan ini?

So, ini adalah sambungan daripada entry tersebut.

Sebelum p gathering tu, aku p kenduri kawan aku dulu.

Sampai rumah dah dekat pukul 2. Kelam kabut aku tukar baju, pecut motor ke Pacific.

Bila sampai kat tempat bowling tu, aku tengok tak ada sapa lagi pon.

Pastu Eman n the geng sms kata depa nak p makan dulu.

Lepas tu Shark plak SMS, tanya aku dekat mana, hasilnya orang pertama yang aku jumpa adalah The Sharkox.



Dok sembang-sembang kak D n suami sampai.

Bila tunggu semua sampai kami bahagikan 2 Groups.

Kebetulan plak Group 1 ramai orang kedah, Group 2 ramai orang Penang.

Boleh katakan blogger Kedah Vs blogger Penang.





Merah uolss...

Menyerlah sangat.

Macam-macam gelagat masa main bowling.

Sayang betoi, asyik tak menjadi jer jatuhan pin aku. Mesti tinggal 1 gak.

Pastu asyik kena sakat dengan Taufiq Helios.

Hohoho...




Geng blogger Lelaki, pakat dok pegang sorang sebijik bola nowh

Hihihi...

Ingat ampa ja ka boleh dok bergambaq, kami pon nak gak.





Geng blogger Gadis Cun bersama 2 orang Lady, Ladyrye dan Ladyzul

Kih3...





Amboi Kak D, usha lantai sungguh dia... ka dok usha apa tu??

hohoho....

Apa-apa pon seronok gila main bowling dengan ampa ni.

Kecoh gila...

Kalau bawa ampa jadi penyokong mesti menang punya hahaha...




Eh ni apa plak yang jadi ni??




Apsal fiq senyum macam ni??




Kalau ampa nak tau apa yang terjadi kena la tunggu next entry.

Penuh dengan gosip-gosip panas

Nantikan sambungan entry ini

=)

13 comments:

  1. ruginya tak dapat join. Nanti cuti. buat la lgi..

    ReplyDelete
  2. Hensem sungguh TheSharkox tu..huahuaha

    ReplyDelete
  3. oit.. bestnya depa dok men boling.. ni mesti team blogger kedah menang kan... hehee

    ReplyDelete
  4. meriah gile ! nk duduk utara la mcm ni. haha

    ReplyDelete
  5. mesti meriahh kan ?
    wahhhhh! ;))
    siap ade next entry gitu! hehe!

    ReplyDelete
  6. kakD dok habaq kat taufiq jgn posing maut tang ni no...bahaya....

    ReplyDelete
  7. salam..tahniah dapat buat gadering blogger utara..maaf ada hal yang x dapat di elakkan...

    ReplyDelete
  8. wah! ada gathering lagik utk blogger utagha.. bestnya..
    kalau ada lagik gathering cm nih jgn lupa ajak.. hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi