Wednesday, December 8, 2010

GATHERING UTARA~JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK BERAMAS MESRA

Pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih pada Kak Rai, Hans, Solihin Zubir dan Izamir Ridzwan yang dah tolong promote Gathering yang akan diadakan ini.

Kita memerlukan lebih ramai lagi blogger yang sudi untuk buat entry pasal gathering ni.

Setakat ni aku belum dapat jumlah yang betul-betul dah conform nak sertai gathering ni.





Tinggal lebih kurang 17 hari lagi nak uruskan semua ni. Memang masa dah suntuk sebab tu kalau boleh nak tahu jumlah yang betul-betul dah conform.

Kak Rai dah uruskan pasal makanan, cuma tinggal aku untuk uruskan bahagian hadiah jer. Kalau ada yang nak tolong pon ok gak. Tapi sebelum tu kami memerlukan jumlah yang tepat untuk tempahan makanan dan juga hadiah.

Jadi aku minta sekali lagi ampa tinggalkan link dan berapa orang yang akan hadir. Contohnya

http://www.nurrcahaya.blogspot.com/ -1 orang.

Kalau ampa nak bawa family ker, BF, GF pon boleh.

Sapa-sapa yang nak kena balik IPT masing-masing tu 25hb ni, baik ampa tempah tiket bas malam.

Bila lagi kita nak boleh jumpa macam ni. Yang tak kenal, kita boleh kenal-kenal kan yang mana nak cari jodoh pon boleh kita jodoh-jodoh kan hahaha...

Bukan apa, selalunya kita yang dok sebelah utara ni jarang ada gathering untuk blogger, so bila dah ada orang yang dah anjurkan tak kan ampa nak lepaskan peluang ni?

Tepuk Dada Tanya Hati

=)


16 comments:

  1. 25??? ala nora dah balik uitm dah... waaaa... tak dapat nak join..

    ReplyDelete
  2. wah..! mcm nk join.. t gtau len kali bole..? hehe.

    ReplyDelete
  3. hmm,..bila tarikh akhir nak bgi keputusan..rasa nak join je insyaallah....

    ReplyDelete
  4. Sayang sekali...aku sudah tercampak ke sini (pantai timur), memang teringin sangat nak join sebenarnya...

    Tak pa lah, aku doakan majlis tu nanti berjaya dari segi pelaksanaan dan mtlamatnya...

    ReplyDelete
  5. gua g langkawi masa tu. buat kat langkawi jelah weh!

    ah! macam kenal gua je

    ReplyDelete
  6. teringin nak join...tapi tak dapat la sayang betul...huhuuhu GKSB nnt upload photo ms gathering tu ye...

    ReplyDelete
  7. uish... menarikk...
    macam nak p.. nanti i inform lain :)

    ReplyDelete
  8. aku dah habaq kat kak tetets aku nak join..... tapi aku tak masuk dwet lagi...... =)

    nanti aku buat entri pasai gedering tu....... kerajinan lum sampai kat tempat aku. he he....

    ReplyDelete
  9. bestnya depa duk utara nun...bole geder to gader...

    ReplyDelete
  10. wahhhh..beshnye beramas mesraaa..tapi apakan daya, saya orang selangor :P

    semoga gathering tu sukses!!

    have fun!!

    ReplyDelete
  11. mcm bes ja geng2 utagha berkumpul

    ReplyDelete
  12. akan diberitahu kemudian ye.........
    nak pi ke dak.........

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi